Σε έναν κόσμο που είναι υπερ-κορεσμένος από επιλογές, η DIESEL παρουσιάζει ένα φυσικό κατάστημα στο οποίο οι μόνες επιλογές για την κάλυψη των καθημερινών ειδών πρώτης ανάγκης είναι τα προϊόντα DIESEL. Ως αποτέλεσμα, οι εικόνες αυτής της καμπάνιας προκαλούν, ανατρέπουν και εγείρουν ερωτηματικά σχετικά με τη φύση της μαζικής καταναλωτικής κουλτούρας. Ο έντονος σχεδιασμός των καταναλωτικών προϊόντων ενισχύει τον παιχνιδιάρικο, ποπ αντίκτυπο στην καμπάνια.
Οι πελάτες περιβάλλονται από πολύχρωμα αγαθά, εικονικές προσφορές και μια δυναμική σχεδιαστική απεικόνιση στην οποία κυριαρχεί ο παγκόσμιος καταναλωτισμός. Ενώ οι διάδρομοι ξεχειλίζουν από προϊόντα, όπως απορρυπαντικό πλυντηρίων ρούχων, κονσερβοποιημένη σούπα και ψωμί σε φέτες, υπάρχει μια ειρωνική τροπή: τα πάντα σε αυτή την αγορα είναι branded DIESEL.
Ακολoυθεί το βίντεο με την καμπάνια: