Balenciaga: Ο οίκος με την ιστορία των 103 σχεδών χρόνων έχει καταφέρει να συνδυάζει τη διαχρονικότητα με τη δημοσιότητα, σε μία εποχή που ειδικά στο χώρο της μόδας οι παραπάνω έννοιες φαντάζουν αντικρουόμενες. Ογκώδη αθλητικά και oversized φούτερ με τυπωμένα logos συνυπάρχουν με μικρά μαύρα φορέματα και καλοραμμένες σιλουέτες. Πώς γίνεται ένα brand να πρεσβεύει και τα δύο; Κάτω από την καλλιτεχνική διεύθυνση του Demna (Gvasalia), ο οίκος με τις ισπανικές ρίζες έχει παρουσιάσει σε διάστημα ενός έτους μία ταινία μικρού μήκους με πρωταγωνιστές τους Τhe Simpsons για την παρουσίαση της καλοκαιρινής συλλογής 2022, την πρώτη συλλογή Υψηλής Ραπτικής από το 1968 -έτος που ο Cristóbal Balenciaga έκλεισε (προσωρινά) τον οίκο και μία συνεργασία με τον Kanye West για τη δημιουργία μίας limited συλλογής για την μάρκα Gap, που θα ονομαστεί Yeezy Gap.
Σήμερα ο οίκος μοιράστηκε στο Instagram ακόμη μία από τις εκκεντρικές συνεργασιές του, η οποία είναι σίγουρο πως θα κεντρίσει τα φώτα της δημοσιότητας. Η Kim Kardashian και η Isabelle Huppert πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια του οίκου, που επιστρατεύει τη δύναμη της δημοσιότητας. Η καθεμία φωτογραφίζεται από το φωτογράφο Stef Mitchell σε έναν προσωπικό της και οικείο χώρο, φορώντας κομμάτια από τις νέες ready-to-wear δημιουργίες του brand.
View this post on Instagram
Οι λήψεις της Kim απεικονίζουν την πιστή λάτρη και υποστηρίκτρια του brand, όπως έχουν αποδείξει οι τελευταίες εμφανίσεις της, το σπίτι της στο Calabasas της Καλιφόρνια με μία σειρά από αντιθετικά look, τα οποία παντρεύουν το προσωπικό της στυλ με την αισθητική του Demna. Στη μία φωτογραφία, ποζάρει μέσα σε ένα ολόμαυρο κολλητό catsuit κρατώντας την it τσάντα του οίκου, που ακούει στο όνομα Le Cagole σε μία φλούο λαχανί απόχρωση, ενώ στην άλλη εμφανίζεται μέσα σε ένα λεοπάρ παλτό μαζί με μυτερές μπότες à la 2000 και την Le Cagole σε μαύρο.
Σειρά έχει το icon του γαλλικού σινεμά Isabelle Huppert, η οποία έκανε μία guest εμφάνιση στην φθινοπωρινή συλλογή του brand, και ποζάρει στο διαμέρισμά της στο Παρίσι με pantaleggings και την Hourglass τσάντα, δύο από τα πιο cult σχέδια του οίκου. Όπως και η Kim έτσι και η Παριζιάνα σταρ, η οποία επιλέγει πολύ συχνά τις Balenciaga δημιουργίες για τις εμφανίσεις της στο κόκκινο χαλί, φαίνεται να είναι στο στοιχείο της.
O φωτογραφικός φακός του Mitchell ακολούθησε επίσης τα μοντέλα Τοmmy Blue και Marie Agnès Diène αλλά και τον Justin Bieber στο αγαπημένο του studio στο Παρίσι.