Η Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Miu Miu επικεντρώνεται στην ιδέα του «icon» – μια λέξη που, αν και ομολογουμένως χρησιμοποιείται υπερβολικά τα τελευταία χρόνια, αντιπροσωπεύει για την Miuccia Prada, « ένα σύνολο πεποιθήσεων κι έναν τρόπο ζωής ».

Παρουσιάζοντας τη συλλογή Pre-Spring 2021 του οίκου, αυτή η καμπάνια περιλαβάνει μια σειρά από πρόσωπα της A-list, συμπεριλαμβανομένων των Chloë Sevigny, Kim Basinger, Du Juan και Raffey Cassidy, μαζί με την Emma Corrin, την Jordan Kristine Seamón και την Storm Reid. «Το κοινό χαρακτηριστικό είναι η απόλυτη ατομικότητά τους», λέει η Miu Miu.

Η καμπάνια φωτογραφήθηκε από τους Mert Alas και Marcus Piggott, με art direction από την Katie Grand, καταγράφοντας τα  icons της Miu Miu με παστέλ αποχρώσεις και ρούχα με κρυστάλλινα διακοσμητικά στοιχεία, vintage βολάν και έντονα μοτίβα. Όπως και το ήθος του ίδιου του brand, οι εικόνες της καμπάνιας συνδυάζουν τις έννοιες της παιδικότητας με τη γυναικεία δύναμη – κάτι που ίσως φαίνεται πιο έντονα στην περίπτωση της Basinger.

Η καμπάνια συνεχίζει την μακροχρόνια σχέση της Miu Miu με την Basinger, η οποία πρωταγωνίστησε σε καμπάνιες για τον ιταλικό οίκο στο παρελθόν – όπως και οι Du Juan, Raffey Cassidy και Chloë Sevigny. Η Sevigny υπήρξε στην πραγματικότητα πρόσωπο της Miu Miu σχεδόν από την ίδρυση της μάρκας, το 1996 όταν ήταν μόλις 22 ετών.

Αυτά τα καθιερωμένα μοντέλα της Miu Miu συνοδεύονται από μια σειρά φρέσκων, νέων προσωπικοτήτων για τη νέα καμπάνια: Την συμπρωταγωνίστρια της Sevigny στη σειρά του Luca Guadagnino “We Are Who We Are”, Jordan Kristine Seamón, την Emma Corrin, η οποία πρωταγωνιστεί ως πριγκίπισσα Νταϊάνα στον πολυαναμενόμενο νέο κύκλο της σειράς The Crown και την Storm Reid τoυ Euphoria οι οποίες άνοιξαν επίσης την επίδειξη για το φθινόπωρο / χειμώνα 2020 της Miu Miu. «Η κάθε μια προσθέτει έβάθος και πλούτο στο σύμπαν της Miu Miu», λέει ο οίκος για τις συναρπαστικές ηρωίδες του.

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below