Η H&M παρουσιάζει με μεγάλο ενθουσιασμό τη νέα της συλλογή για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2021, όπου το Gorpcore στυλ συναντά την ενδυματολογική κομψότητα. Η συλλογή φέρνει στους μοντέρνους πελάτες μια πινελιά athleisure που συνδυάζει ταυτόχρονα τη λειτουργικότητα με τις σημερινές τάσεις.
Επιπλέον, σηματοδοτώντας άλλο ένα πρωταγωνιστικό βήμα της H&M προς ένα βιώσιμο μέλλον, η συλλογή εστιάζει στην αειφορία, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των κομματιών έχει κατασκευαστεί από υλικά που προέρχονται από πιο βιώσιμες πηγές. Δουλεύοντας με το υλικό ECOVERO™, που προέρχεται από βιολογικά και ανακυκλωμένα υφάσματα, η H&M δημιούργησε μια συλλογή ευκολοφόρετων κομματιών που προσθέτουν μια σύγχρονη πινελιά στην κλασική αισθητική της υπαίθρου.
Ένα φάσμα γήινων πράσινων τόνων δίνει φυσική φρεσκάδα σε λειτουργικά κομμάτια, ενώ οι εντυπωσιακές πορτοκαλί και μαύρες πινελιές προσδίδουν στυλ για εμφανίσεις στην πόλη. Στην καμπάνια της συλλογής πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί Precious Mustapha και Lily Newmark. Η συλλογή είναι διαθέσιμη ήδη στο hm.com ενώ στις 7 Οκτωβρίου 2021 θα κυκλοφορήσει και σε όλα τα καταστήματα.
Η φετινή συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2021 είναι λειτουργική και, ταυτόχρονα, μοντέρνα. Για παράδειγμα, το αναδιπλούμενο αδιάβροχο μπουφάν από ανακυκλωμένο πολυαμίδιο μπορεί να μετατραπεί σε μία πρακτική τσάντα, ενώ η ολόσωμη φόρμα από ανακυκλωμένο πολυεστέρα και τo ζιβάγκο μπορούν να συνδυαστούν με οποιοδήποτε άλλο βασικό κομμάτι. Άλλα basic items όπως, μεταξύ άλλων, το μαύρο και το πορτοκαλί κολάν με λάστιχο στον αστράγαλο, το καπιτονέ γιλέκο από 100% ανακυκλωμένο πολυεστέρα και το oversized πουλόβερ με κουκούλα αποτελούν την επιτομή του σύγχρονου και, ταυτόχρονα, άνετου street style της δεκαετίας του 1990.
Η εκλεπτυσμένη αισθητική της υπαίθρου αποτυπώνεται και στις μπότες μέχρι το γόνατο, τα Chelsea μποτάκια με τη χοντρή σόλα και τα καπέλα baseball σε ουδέτερους τόνους. Οι γραμμές είναι ευέλικτες και ιδανικές για layering, με μια μοντέρνα πινελιά σε ό,τι αφορά τα υλικά και τις γραμμές. Η συλλογή περιλαμβάνει επίσης ασορτί αξεσουάρ για σκύλους: καπιτονέ και πλεκτά παλτό και μια καπιτονέ τσάντα.
«Λατρεύω τις δύο όψεις αυτής της συλλογής. Θέλαμε να προσφέρουμε τη λειτουργικότητα των εμφανίσεων στην ύπαιθρο στους πελάτες που αγαπούν τις τάσεις της μόδας. Παρά τις γοητευτικές νοσταλγικές αναφορές, υπάρχει μια αίσθηση τολμηρής καινοτομίας»: Maria Östblom, Επικεφαλής Σχεδίασης Γυναικείων Ρούχων στην H&M.
Ακολουθεί το βίντεο με την καμπάνια: