Το 2022 σηματοδοτεί το έτος που η τίγρης, ένα από τα πιο μυστηριώδη αιλουροειδή του ζωικού βασιλείου, θα ανακτήσει τη χαμένη της δύναμη και θα επιστρέψει στον θρόνο της. Την 1η Φλεβάρη η «Σεληνιακή Πρωτοχρονιά» ή αλλιώς «Κινέζικη Πρωτοχρονιά» θα κηρύξει την έναρξη της «Χρονιάς της Τίγρης». Οι αγαπημένοι μας οίκοι έχουν ξεκινήσει ήδη τους εορτασμούς για την άφιξη του νέου έτους, μέσα από μία σειρά θεματικών capsule συλλογών και δωρεών για την προστασία του είδους της.
Αν η χρονιά σας δεν ξεκίνησε όσο δυναμικά είχατε ονειρευτεί, οφείλουμε να σας ενημερώσουμε πως στον κινέζικο ζωδιακό χάρτη, η τίγρης συμβολίζει αρετές, όπως το θάρρος, την αυτοπεποίθηση και τη μεγαλοπρέπεια. Οι σχεδιαστές φρόντισαν να αποτυπώσουν αυτή την πηγαία και ανεξέλεγκτη δύναμη στα τολμηρά σχέδιά τους. Από κατακόκκινα αξεσουάρ -σύμβολα της καλής τύχης, μέχρι φορέματα και φούτερ καλυμμένα στο μοτίβο της τίγρης, οι νέες αυτές συλλογές μάς κέντρισαν το ενδιαφέρον και βρέθηκαν ψηλά στη λίστα με τις πιο δημιουργικές προτάσεις της χρονιάς.
Prada
Μπορεί να είναι ταυτόσημη με την έννοια της εξουσίας και της δύναμης, ωστόσο η τίγρης δεν παύει να αποτελεί ένα είδος που κινδυνεύει με αφανισμό. Λαμβάνοντας υπόψιν αυτό τον κίνδυνο, η Prada στοχεύει στην αλλαγή και συνδυάζει την καμπάνια προς τιμήν του «Έτους της Τίγρης» με μία δωρεά στο πρόγραμμα “Walking with Tiger and Leopard” του China Green Foundation, το οποίο είναι αφιερωμένο στη διάσωση της τίγρης της Σιβηρίας, γνωστή και με την ονομασία Amur. Ο ηθοποιός και τραγουδιστής Li Yifeng και η ηθοποιός Chun Xia πρωταγωνιστούν στην καμπάνια, αναδεικνύοντας τα casual κομμάτια της συλλογής με τα φλοράλ μοτίβα και τις κόκκινες λεπτομέρειες.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Bottega Veneta
Ο Bottega Veneta μάς ταξιδεύει ως την Ανατολική Ασία προς τιμήν της «Σεληνιακής Πρωτοχρονιάς» και μας εύχεται 新春快乐 ή αλλιώς “Καλή Πρωτοχρονιά”. Στο πλαίσιο του νέου project του, το brand «έντυσε» ένα κομμάτι του Σινικού Τείχους στις αποχρώσεις του πράσινου και του έντονου πορτοκαλί (mandarin), χρώμα συνώνυμο της καλής τύχης στην Κίνα. Πέρα από την εντυπωσιακή εγκατάσταση, ο ιταλικός οίκος δεσμεύτηκε να πραγματοποιήσει μία δωρεά για την ανακαίνιση του περάσματος Shangai, γνωστός και ως το «Πρώτο πέρασμα κάτω από τον ουρανό».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Gucci
Η Gucci Tiger συλλογή αναβιώνει ένα αρχειακό μοτίβο του εικονογράφου Vittorio Accornero από τη δεκαετία του 60′, που αναπαριστά την τίγρη μπροστά από μία απαλή χρωματική παλέτα και ένα κατάφυτο φόντο. Το σχέδιο ντύνει την επιφάνεια ενδυμάτων και κλασικών αξεσουάρ, όπως τα διάσημα Gucci μοκασίνια και την ιστορική τσάντα Horsebit 1955, ενώ αναμειγνύεται και με το κλασικό “GG” μονόγραμμα του οίκου, συμβαδίζοντας με την τάση του logomania. Η καμπάνια της συλλογής, η οποία απεικονίζει τα μοντέλα να πίνουν τσάι μαζί με πραγματικές τίγρεις, είναι δημιούργημα του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου, Alessandro Michele, και έχει απαθανατιστεί από τον φωτογραφικό φακό του Angelo Pennetta. Εκτός από τη συλλογή, ο ιταλικός οίκος στηρίζει τη διάσωση ειδών που βρίσκονται υπό εξαφάνιση, μέσα από τη συνεργασία του με το Lion’s Share Fund, έναν οργανισμό που προστατεύει ζώα που βρίσκονται σε κίνδυνο και το φυσικό τους περιβάλλον.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Balenciaga
Μία πιο σπορ αισθητική φέρνει στο παιχνίδι η συλλογή του Balenciaga, η οποία αποτελείται από t-shirt, φούτερ, αθλητικά και μάξι καθημερινά φορέματα. Όλα τα κομμάτια είναι βαμμένα στους τόνους του μαύρου και του πορτοκαλί, αντλώντας έμπνευση από το θηρίο της ζούγκλας.
Fendi
Από το εορταστικό κλίμα δεν θα μπορούσε να λείπει η Fendi, η οποία φρόντισε να παρουσιάσει μία capsule συλλογή γεμάτη ενθουσιασμό, ζωντάνια και τόλμη. Ready-to-wear κομμάτια, τόσο για γυναίκες όσο και για άντρες, γέμισαν με διάφορες αποχρώσεις του μαύρου και του πορτοκαλί, παραπέμποντας στο τρίχωμα της τίγρης. Είδαμε κλασικά αξεσουάρ του οίκου, από την θρυλική Baguette τσάντα μέχρι τη mini Peekaboo, να βιώνουν μία ολική ανανέωση και να γεμίζουν με τις ρίγες της Σιβηριανής τίγρης.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.