Οι Mary-Kate και Ashley Olsen αποτελούν ένα δίδυμο που απασχόλησε πολύ τα φώτα της δημοσιότητας κατά την διάρκεια της νεαρής του ηλικίας. Πρώτη φορά τις είδαμε να εμφανίζονται στον τηλεοπτικό φακό πριν καν συμπληρώσουν το πρώτο τους έτος! Αυτή η εμφάνιση ήταν μόνο η αρχή για το πλήθος εμφανίσεων που ακολούθησαν κατά την διάρκεια της εφηβείας τους.

Έως και τα 18 τους οι διάσημες αδερφές ανήκαν στην γενιά εκείνη που δέχτηκε πολλή κριτική και μεγάλη πίεση από τα media, η οποία όπως όλοι είδαμε στην συνέχεια είχε ολέθρια αποτελέσματα (Britney Spears, Lindsay Lohan).

gettyimages

Τα 18 όμως αποτέλεσαν σημαδιακή ηλικία για το γνωστό δίδυμο καθότι σήμανε το πέρασμα από το προσκήνιο στο παρασκήνιο με τις αδερφές να μεταπηδούν από τον κόσμο του θεάματος στον κόσμο της μόδας ως σχεδιάστριες πλέον, δημιουργώντας ένα brand που από την πρώτη στιγμή κέντρισε το ενδιαφέρον και πέτυχε τρελές πωλήσεις. Πρόκειται για το The Row, ένα brand με πολυτελή basics που κατάφερε να εξάψει το ενδιαφέρον από το πρώτο λεπτό με το σατέν T-shirt που κυκλοφόρησε το 2006 και έφτασε στα καταστήματα δίχως καρτελάκι παρά μόνο με μία χρυσή αλυσίδα. Η ποιότητα συνδυασμένη με την απλότητα κέρδισε την προσοχή πολλών αγοραστών και σήμερα το brand έχει φτάσει να είναι ένα από τα πιο γνωστά παγκοσμίως με τιμές που ξεκινούν από ποσά που θυμίζουν τεράστιους οίκους όπως Gucci και Balenciaga. Η διαδικασία παραγωγής ωστόσο, δικαιολογεί τα υψηλά ποσά καθότι πρόκειται για χειροποίητα κομμάτια φτιαγμένα στα καλύτερα ατελιέ του κόσμου από καλοπληρωμένoυς και ιδιαίτερα ταλαντούχους τεχνίτες, όπως σημειώνει η Mary-Kate στην συνέντευξη της στο i-D magazine.

Η συνέντευξη με αφορμή τα δέκατα πέμπτα γενέθλια του brand τους, εστίασε στην ανάγκη τους για ιδιωτικότητα η οποία προκύπτει και από τον τρόπο ανατροφής τους, καθότι όπως σημειώνουν και οι δύο μεγάλωσαν σε ένα περιβάλλον που τις έμαθε να εκτιμούν την διακριτικότητα και να αφήνουν την δουλειά τους να μιλάει. Μόνο θετικά έχει αποφέρει ωστόσο, η πιο κλειστή και ιδιωτική ζωή που έχουν επιλέξει οι δύο αδερφές που βρίσκονται πια στα mid-thirties τους και κρατούν, την στιγμή αυτή, το τιμόνι πίσω από ένα από τα πιο πετυχημένα brand παγκοσμίως.

gettyimages

 

 

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below