Η Louis Vuitton είναι και πάλι η πιο πολύτιμη ετικέτα μόδας στον κόσμο, βασισμένη στις οικονομικές της επιδόσεις και την ικανότητά της να επηρεάζει τόσο την επιλογή του αγοραστικού κοινού όσο και τις τιμές των luxury προιόντων.

“Η Louis Vuitton έχει συνδέσει το brand με τον πολιτισμό”, δήλωσε η Rebecca Robins, παγκόσμια διευθύντρια της Interbrand και συν-συγγραφέας του “Meta-Luxury”.
«Όταν κοιτάζουμε τη Louis Vuitton, την Gucci, την Hermès ποια είναι η μαγεία με αυτά τα εμπορικά σήματα; όχι μόνο λειτουργούν δυνατά, αλλά είναι η σχέση μεταξύ label και πολιτισμού και το κάνουν με τέτοιο τρόπο που είναι και σωστός αλλά και βιώσιμος “, πρόσθεσε η Robins. “Τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Είναι όλα καλά μελετημένα, κατευθύνονται στρατηγικά και αποδίδονται με τη δύναμη της πεποίθησής τους.”