Η Gwyneth Paltrow εξέπληξε τον κόσμο της μόδας αυτήν την εβδομάδα. Η ηθοποιός και η επιχειρηματίας πόζαρε τόπλες για να ανακοινώσει την κυκλοφορία της νέας μάρκας κοσμημάτων, G. Label, η οποία θα πωλείται στην Goop, το lifestyle brand που άνοιξε τον Σεπτέμβριο του 2008 και έχει ήδη προκαλέσει αρκετές συζητήσεις με τα προϊόντα τoυ (θυμάσαι το κερί με αιδοίου;).
Η ίδια η συλλογή κινείται στη συνήθη αισθητική της Paltrow: ελαφριά, μινιμαλιστική και ντελικάτη. Η ιδέα είναι ότι τα κομμάτια μπορούν να φοριούνται σε όλα τα περιβάλλοντα και σε διαφορετικές περιστάσεις – από το να πάει κανείς τα παιδιά στο σχολείο μέχρι μια βραδινή έξοδο.
Η Paltrow αποκάλυψε επίσης ότι η κόρη της, η Apple Martin, έπαιξε μεγάλο ρόλο στη συλλογή. «Ήταν μια μεγάλη έμπνευση για αυτήν την κολεξιόν. Ονόμασα τα κομμάτια με έμπνευση από εκείνη και τους φίλους της», έγραψε στο site της.
Αυτή ωστόσο δεν είναι η πρώτη φορά που η σταρ γδύνεται για να γιορτάσει μια σημαντική στιγμή. Στα 48α γενέθλιά της τον περασμένο Σεπτέμβριο φωτογραφήθηκε εντελώς γυμνή για να προωθήσει το νέο body butter της Goop, αποδεικνύοντας ότι είναι πρόθυμη να τα δώσει όλα για την επιχείρησή της.