Το όραμα της Celia Kritharioti δεν γνωρίζει γεωγραφικά σύνορα και έτσι δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από το Makeover επεισόδιo του Germany’s Next Top Model.
H παραγωγή του δημοφιλέστερου show της Γερμανίας είχε εκδηλώσει και στο παρελθόν την επιθυμία του να συνεργαστεί με την Celia Kritharioti. Μετά από 4 επίσημες προτάσεις, φέτος με την ready to wear συλλογή της σχεδιάστριας η επιτυχής συνεργασία τους είναι πλέον γεγονός.
Άλλωστε, δεν είναι η πρώτη φορά που δημιουργίες της παρουσιάζονται στο GNTM. Το 2018 η παρουσιάστρια και θρυλικό top model Heidi Klum εμφανίστηκε στον τελικό φορώντας ένα εντυπωσιακό ολοκέντητο χειροποίητο φόρεμα με fringes συνδυάζοντας το με τις αντίστοιχες μπότες Celia Kritharioti Couture.
Αυτή τη φορά ωστόσο ήταν η σειρά των κοριτσιών. Η σχεδιάστρια έντυσε τα ανερχόμενα μοντέλα,με δημιουργίες από τη σειρά prêt a porter 5226, μια σειρά με αιχμηρό σχεδιασμό και κορυφαίας ποιότητας υφάσματα που απευθύνεται σε γυναίκες, λάτρεις της Υψηλής Ραπτικής.
Για τις ανάγκες του show τα 23 κορίτσια του Germany’s Next Top Model ταξίδεψαν μέχρι το Los Angeles, όπου με τη βοήθεια του makeover team, μεταμορφώθηκαν από girls–next–door σε high fashion models. Kαι παρά τις διαφωνίες που υπήρξαν, όλοι συμφώνησαν ότι οι δημιουργίες της Celia Kritharioti ήταν μοναδικές.
Το “Make Over Edition” επεισόδιο κατάφερε να σημειώσει τεράστια νούμερα που άγγιξαν τα 4,5 εκ. τηλεθεατές σε Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία, και έκανε ρεκόρ τηλεθέασης στην all-time λίστα τηλεθέασης των Next Top Model, ενώ παράλληλα επιβεβαίωσε την ανοδική πορεία της Ελληνίδας σχεδιάστριας, σε παγκόσμιο επίπεδο.