Πιθανότατα να αναγνωρίζεις την Candice Swanepoel από τις εμφανίσεις της στην πασαρέλα ως αγγελάκι της Victoria’s Secreτ, από τις εμφανίσεις της σε πολλές εκδόσεις περιοδικών μόδας και τη δουλειά της με πολλούς από τους μεγαλύτερους οίκους μόδας του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων των Givenchy, Fendi, Versace και Chanel.
Πλέον όμως, η Swanepoel, εκτός από μητέρα δύο παιδιών είναι και συνιδρύτρια της μάρκας με οικολογικό χαρακτήρα, Tropic of C. Με βασικές αξίες όπως η βιωσιμότητα, η ενδυνάμωση, η κοινότητα και η ποιότητα να καθοδηγούν τις στρατηγικές και σχεδιαστικές αποφάσεις της μάρκας, η Tropic of Ο Γ κινείται σε όλα τα σωστά σημεία.
Μετά από χρόνια δουλειάς μπροστά από την κάμερα, η Swanepoel αποφάσισε να ασχοληθεί με το επιχειρηματικό της πάθος παρουσιάζοντας τη δική της μάρκα με μαγιό. Ένωσε τις δυνάμεις της με την Daniela Manfredi, της οποίας η εκτεταμένη καριέρα στη μόδα και τον σχεδιασμό περιλαμβάνει περισσότερα από οκτώ χρόνια στη θέση της καλλιτεχνκής διευθυντριας στη Victoria’s Secret.
Για το καλοκαίρι του 2021 μάλιστα, η Candice Swanepoel ποζάρει στις Μπαχάμες φορώντας τα νέα σέξι σχέδια σε μαγιό, για μια σειρά εικόνων από τον φωτογραφό Eduardo Bravin.
Η νέα συλλογή περιλαμβάνει γραφικά μοτίβα καθώς και strappy σιλουέτες στις αποχρώσεις του πράσινου της μέντας, του μπλε του ουρανού και του έντονου πορτοκαλί, oι οποίες αναδεικνύονται σε συνδυασμό με πολύχρωμα κοσμήματα, κοχύλια και πέρλες.
Είναι μια «συλλογή κολύμβησης για όσες ζουν στην παραλία και για την παραλία», λέει η μάρκα.