Καθώς ο κορωνοϊός συνεχίζει να απαιτεί από εμάς κοινωνική αποστασιοποίηση, τα brands γίνονται πιο δημιουργικά στον τρόπο δημιουργίας περιεχομένου. Τα περιοδικά έχουν αρχίσει να ξανασκέφτονται τα editorial μόδας τους προσκαλώντας μοντέλα και διασημότητες να αυτοφωτογραφηθούν για τα επερχόμενα τεύχη τους και τώρα, οι καμπάνιες μόδας ακολουθούν την ίδια λογική. Σήμερα, ο Jacquemus κυκλοφόρησε τη νέα του καμπάνια για την άνοιξη 2020, και αυτή περιλαμβάνει την Bella Hadid σε εικόνες που τραβήχτηκαν εξ ολοκλήρου μέσω του FaceTime, από τον φωτογράφο Pierre-Ange Carlotti και υπό την καλλιτεχνική καθοδήγηση του ίδιου του σχεδιαστή, Simon Porte Jacquemus.
Εκτός από το ντουέτο, δεν υπήρχε στιλίστας, ούτε make-up artist ή hair stylist- μόνο η Hadid, ένα άδειο δωμάτιο και ένα iPhone. Τα αποτελέσματα ωστόσο είναι εντυπωσιακά δεδομένου ότι δεν βρίσκονταν καν στο ίδιο δωμάτιο.
Στην καμπάνια, που ονομάζεται «Jacquemus at home», η Hadid ποζάρει φορώντας κομμάτια από τη συλλογή άνοιξη 2020 του Jacquemus, η οποία παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιούνιο. Δεδομένου του ότι το show ήταν μια ωδή στα 10 χρόνια του Jacquemus ως σχεδιαστής, τα κομμάτια ήταν χαρούμενα και ζωντανά με τη Hadid να λανσάρει ένα κομψό λευκό κοστούμι με πράσινο σουτιέν, μια ριγέ κίτρινη μπλούζα κι ένα πλεκτό κορμάκι στο χρώμα της λεβάντας, μεταξύ άλλων. Σε μία εικόνα, είναι εντελώς γυμνή, και κρύβεται πίσω από μία από τις μίνι τσάντες του Jacquemus ενώ τα looks συμπληρώνονται με καλοκαιρινά αξεσουάρ, όπως ορθογώνια γυαλιά ηλίου και platform sandals.