Ο Alessandro Michele, ο οποίος διορίστηκε καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci το 2015, επιβεβαιώνει διαρκώς τη θέση του ως ένας σπουδαίος μάγος της μόδας. Το ταλέντο του και η ατελείωτη φαντασία του οδηγούν αναπόφευκτα στη δημιουργία συλλογών που δοκιμάζουν ολοένα και περισσότερο το status quo. Το «χακάρισμα» έχει γίνει η αγαπημένη του δραστηριότητα, με τις συλλογές Gucci x Balenciaga και Gucci x Adidas να γράφουν νέες σελίδες στη Βίβλο της μόδας.

Όταν, πριν από λίγους μήνες, παρουσίασε τη F/W 22 συλλογή Gucci, η οποία χάρισε στο sporty chic στυλ μια νέα διάσταση μέσα από τη συνεργασία του οίκου με τον γίγαντα του athleisurewear, την Adidas, ξέραμε πως θα ακολουθήσει μια εξίσου μοναδική καμπάνια. Αυτή η στιγμή έφτασε και θα τολμήσουμε να πούμε πως μας βρήκε απροετοίμαστους.

Gucci και Stanley Kubrick. Για να σας το μεταφράσουμε, ο Alessandro αποφάσισε να λανσάρει τη συνεργασία μεταξύ Adidas και Gucci μ’ ένα ακόμα πιο αναπάντεχο και «εξωγήινο» καλλιτεχνικό πάντρεμα. Tα ρούχα της Gucci Exquisite «τρυπώνουν» σε διάφορες σκηνές από κλασικές ταινίες του μεγάλου σκηνοθέτη, καταλήγοντας σ’ ένα αποτέλεσμα που μαγνητίζει.

imaxtree.com

«Ανέκαθεν ο κινηματογράφος μού ασκούσε μια ιδιαίτερη γοητεία. H ικανότητά του να αφηγείται ιστορίες, οι οποίες εξερευνούν την ανθρώπινη περιπέτεια, η δύναμή του να ξεθάβει το πραγματικό, κάνοντάς το ευφάνταστο και αμφισβητήσιμο. Ούτως ή άλλως μια τόσο κοντινή ματιά στον άνθρωπο είναι τόσο κοντά με τη δική μου φιλοσοφία. Δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ τα ρούχα αποκομμένα από τη ζωή και την ιστορία του ατόμου που τα φοράει. Αν με ρωτάτε, ένα ρούχο δεν είναι και δεν θα γίνει ποτέ ένα απλό κομμάτι ύφασμα», δήλωσε ο Alessandro στο σημείωμα για την καμπάνια.

«Η “Exquisite” καμπάνια είναι ο φόρος τιμής μου στον κινηματογράφο και σε έναν από τους πιο λαμπρούς του μαέστρους, τον Στάνλεϊ Κιούμπρικ. Έναν σκηνοθέτη-φιλόσοφο που ήξερε καλύτερα από τον καθένα να εκπέμπει τη μαγεία εκείνου του αξεδιάλυτου κόμπου μέσα από τον οποίο ο κινηματογράφος συλλαμβάνει τη ζωή και τη μεγεθύνει. Ανέκαθεν θαύμαζα την ικανότητά του να ενώνει διαφορετικά θέματα. Η ορμή του για πειραματισμό υπερβαίνει κάθε πιθανή κατηγοριοποίηση. Ο Κιούμπρικ ήταν ένας πραγματικός γλύπτης των ειδών: ένας “cross-genre” σκηνοθέτης μπροστά από την εποχή του», συνέχισε, εκδηλώνοντας τον πηγαίο θαυμασμό του προς τον σκηνοθέτη διάνοια του 2οου αιώνα.

Στο φιλμ της καμπάνιας, μια δημιουργία του καλλιτεχνικού διδύμου Mert & Marcus, παρακολουθούμε τα σύνολα της Gucci Exquisite να παρελαύνουν από τις πιο γνωστές ταινίες του Κιούμπρικ. Το σατέν βικτοριανό high neck φόρεμα διεισδύει στον κόσμο του «Barry Lyndon». Η «χακαρισμένη» εκδοχή του κόκκινου Adidas φορέματος, που είχε σχεδιάσει η Laura Whitcomb και είχε φορέσει αργότερα η Madonna στα 90s, δένει αρμονικά με τις γοτθικές σκηνές της «Λάμψης».

Η παρουσία της εμβληματικής, ογκώδους γούνας ταιριάζει στην εκρηκτική ατμόσφαιρα της ταινίας «Το Κουρδιστό Πορτοκάλι», ενώ το oversized καφέ κοστούμι κάνει blend in με το μυσταγωγικό σκηνικό από τα «Μάτια Ερμητικά Κλειστά» και το παραμυθένιο πράσινο τούλινο φόρεμα αποτελεί μια παράταιρη πινελιά μέσα στο δυστοπικό σύμπαν του «2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος».

Δείτε behind the scenes από τα γυρίσματα του φιλμ της καμπάνιας: 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below