Η Burberry μόλις ανακοίνωσε τον Riccardo Tisci ως το νέο Chief Creative Officer του οίκου. Ο Tisci θα αντικαταστήσει τον Christopher Bailey, ο οποίος ανακοίνωσε την αποχώρησή του πέρυσι και παρουσίασε την τελευταία του συλλογή φθινόπωρο / χειμώνας 2018 για τον οίκο στην εβδομάδα μόδας του Λονδίνου.
Ο Tisci αναλαμβάνει το νέο ρόλο του στην Burberry μετά από περισσότερο από μια δεκαετία στον Givenchy, όπου ήταν διευθυντής δημιουργικού από το 2005 έως το 2017. Πλέον θα μετεγκατασταθεί από το Παρίσι στο Λονδίνο, από όπου θα κατευθύνει όλες τις συλλογές της Burberry και θα παρουσιάσει την πρώτη του τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
“Είμαι πολύ ευχαριστημένος που αναλαμβάνω την Burberry ως Chief Creative Officer. Έχω ένα τεράστιο σεβασμό για τη βρετανική και την παγκόσμια κληρονομιά της Burberry και είμαι ενθουσιασμένος για τις δυνατότητες αυτής της εξαιρετικής μάρκας “, είπε σε δήλωσή του το πρωί ο Tisci.
Ο Marco Gobbetti, Διευθύνων Σύμβουλος της Burberry, πρόσθεσε: “Είμαι ευτυχής που ο υποδεχόμαστε τον Riccardo στην Burberry. Είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους σχεδιαστές της εποχής μας. Τα σχέδια του έχουν μια σύγχρονη κομψότητα και η επιδεξιότητά του στην ανάμειξη των streetwear με την υψηλή μόδα έχει μεγάλη σημασία για τον σημερινό καταναλωτή πολυτελείας. Το δημιουργικό όραμα του Riccardo θα ενισχύσει τις φιλοδοξίες που έχουμε για τη Burberry και θα τοποθετήσουμε το brand σταθερά στην luxury κατηγορία ».