Μετά τα δημοσιεύματα των New York Times σχετικά με την ανάρμοστη σεξουαλική συμπεριφορά των φωτογράφων Bruce Weber και Mario Testino ενώ ασκούσαν τα επαγγελματικά τους καθήκοντα, η Condé Nast αμέσως δεσμεύτηκε να σταματήσει τη συνεργασία μαζί τους μέχρι νεωτέρας.
Και σήμερα, μια μέρα μετά, brands όπως Stuart Weitzman, Michael Kors και Burberry ακολουθούν το ίδιο παράδειγμα με τα μποϊκοτάζ να επικεντρώνονται μέχρι στιγμής στον Τestino.
Η Wendy Kahn, διευθύνουσα σύμβουλος και πρόεδρος του Stuart Weitzman, ήταν από τους πρώτους που έκανε δημόσια δήλωση. Ο Testino έχει φωτογραφίσει πολλές από τις διαφημιστικές εικόνες του οίκου τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της καμπάνιας του για την άνοιξη του 2018.
“Είμαστε βαθιά λυπημένοι με τις τελευταίες εξελίξεις”, αναφέρει σε δήλωσή της στο WWD. “Παίρνουμε αυτές τις κατηγορίες πολύ σοβαρά και το να παρέχουμε ένα ασφαλές εργασιακό περιβάλλον όπου ο καθένας αισθάνεται σεβαστός είναι για εμάς προτεραιότητα. Ως εκ τούτου, δεν θα συνεργαστούμε με τον Mario Testino στο προσεχές μέλλον. “
Εκπρόσωπος της εταιρείας Michael Kors Holdings Ltd. είπε, “Πρόσφατα μάθαμε τις κατηγορίες που αφορούν στον Mario Testino. Λόγω της σοβαρότητας αυτών των κατηγοριών, δεν θα συνεργαστούμε με τον κ. Testino σε μελλοντικές διαφημιστικές καμπάνιες. “
Η Burberry, η οποία συνεργάστηκε τελευταία φορά με τον Testino το 2016, δημοσίευσε μια δήλωση στο WWD που υποδηλώνει ότι το σήμα δεν θα συνεργάζεται πλέον με τον φωτογράφο, αν και δεν αναφέρεται ρητά.
Ένας εκπρόσωπος της Burberry είπε: “Παίρνουμε πολύ σοβαρά αυτού του είδους τους ισχυρισμούς. Η Burberry δεσμεύεται να προσφέρει ένα δίκαιο και ασφαλές περιβάλλον εργασίας και έχουμε πολιτική μηδενικής ανοχής ενάντια σε οποιαδήποτε μορφή παρενόχλησης, κατάχρησης ή διάκρισης. Η ασφάλεια και η ευημερία των ανθρώπων με τους οποίους συνεργαζόμαστε αποτελεί προτεραιότητα για την Burberry και επιδιώκουμε να διασφαλίσουμε τη συμμόρφωση όλων με τις αρχές και τις πολιτικές μας, τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς ».