Αν πρόκειται να γίνει μια τολμηρή δήλωση σχετικά με τα δικαιώματα στις αμβλώσεις, δεν υπάρχει μεγαλύτερο στάδιο από τη Ρώμη, το σπίτι του Βατικανού και της Καθολικής Εκκλησίας.
Έτσι λοιπόν ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci, Αλεσάντρο Μικέλε επέλεξε την αιώνια πόλη και την Cruise 2020 συλλογή του για να καλέσει τη μόδα στην τελευταία μάχη σχετικά με το δικαίωμα των γυναικών στις αμβλώσεις η οποία διεξάγεται στις ΗΠΑ και αντηχεί παγκοσμίως.
Στην επίδειξη που πραγματοποιήθηκε χθες, τα μοντέλα φορούσαν ρούχα με φράσεις που σχετίζονταν με τις κινήσεις υπέρ της επιλογής και της ισότητας των φύλων, όπως “My body my choice” και “Chime for Change”, το όνομα της εκστρατείας για την ισότητα των φύλων του οίκου Gucci, η οποία λανσαρίστηκε το 2013 από τη Beyoncé και τη Σάλμα Χάγιεκ.
Τα κομμάτια με τα συνθήματα ήταν και ανδρικά, μια πιθανή κίνηση του Μικέλε για να παροτρύνει περισσότερους άντρες να τοποθετηθούν στο θέμα, καθώς οι περισσότερες εκτρώσεις προέρχονται από ετεροφυλόφιλες σεξουαλικές σχέσεις.
Πριν από την επίδειξη, ο Μικέλε δήλωσε: «Κανένας νόμος δεν πρέπει να λέει σε κανέναν τι πρέπει να κάνει ή τι να μην κάνει όταν πρόκειται για προσωπικές επιλογές».
Ορισμένα κομμάτια είχαν κεντημένη την ημερομηνία 22 Μαΐου 1978- ημερομηνία που οι εκτρώσεις νομιμοποιήθηκαν στην Ιταλία ενώ ένα λευκό φόρεμα είχε ένα κέντημα σε σχήμα μήτρας πλαισιωμένο από ένα ανθισμένο σκηνικό.
“Είναι απίστευτο το γεγονός ότι σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ότι μπορούν να ελέγξουν το σώμα μιας γυναίκας, την επιλογή μιας γυναίκας”, πρόσθεσε ο Μικέλε. ”