Η ζωντανή αισθητική και η προσωπικότητα της Giovanna Battaglia Engelbert της έχει εξασφαλίσει πάνω από 671.000 followers στο Instagram.
Επομένως, η παρουσίαση του πρώτου βιβλίου της δεν θα μπορούσε να ήταν τίποτα λιγότερο από μιας μεγάλης κλίμακας event.
Η Battaglia Engelbert ένωσε τις δυνάμεις της με το Bergdorf Goodman αυτό το μήνα για την κυκλοφορία του “Gio_Graphy: Fun in the Wild World of Fashion”, πριν από την παγκόσμια κυκλοφορία του τον Οκτώβριο.
Η σύμπραξη περιλαμβάνει ένα pop-up shop που θα γιορτάζει τα αναδυόμενα ιταλικά ταλέντα μόδας, διακόσμηση βιτρίνας από την ίδια τη Battaglia και μια συλλογή με t-shirt εμπνευσμένη από το βιβλίο.
Τόσο το pop-up shop όσο και oι βιτρίνες αποτίουν φόρο τιμής στην ιταλική κληρονομιά της Battaglia Engelbert, που συνεργάζεται με την ιταλική επιτροπή εμπορίου για να παρουσιάσει τις συλλογές Φθινόπωρο / Χειμώνας από τα αγαπημένα ιταλικά της σήματα. “Είμαι Ιταλίδα που ζει στη Νέα Υόρκη, έτσι για μένα ήταν φυσικό να υποστηρίξω την ιταλική μόδα στη Νέα Υόρκη”, λέει η Battaglia Engelbert.
Το pop-up θα πουλήσει επίσης έξι T-shirts με σλόγκαν που δημιουργήθηκαν ειδικά για τη συνεργασία.
“Αν η Audrey Hepburn είχε ένα T-shirt, πως θα ήταν;” λέει η Giovanna. Τα τυπώματα διαθέτουν χιουμοριστικά συνθήματα – όπως “More is More” και “The Power of Red” – που επιτρέπουν στο κοινό να ενσωματώσει το χιούμορ της Gio_Graphy στη δική του ντουλάπα. Η συλλογή δεν θα ήταν ολοκηρωμένη χωρίς μια περιορισμένη έκδοση, το διακοσμημένο με πολύχρωμα Swarovski που λέει “My Favorite Color is”.