Η Adwoa Aboah και ο Juergen Teller συνεργάστηκαν με τη Burberry για μια νέα σειρά φωτογραφιών για το εμπορικό σήμα. Υπό την καθοδήγηση του Προέδρου και Chief Creative Officer της Burberry Christopher Bailey, ο οποίος εγκαταλείπει το εμπορικό σήμα στο τέλος του έτους, ο Teller και η Adwoa συνεργάστηκαν στο cast, το location και την αισθητική. Οι πρώτες εικόνες περιλαμβάνουν την Aboah μαζί με τους φίλους και την οικογένειά της, να φορούν κομμάτια από τη νέα συλλογή του brand, όπως καμπαρντίνες με το κλασικό καρό μοτίβο της Burberry και totes σε neon αποχρώσεις που θα είναι διαθέσιμα προς πώληση στο Burberry.com από τις 26 Δεκεμβρίου.
“Είναι μεγάλη τιμή για μένα να συνεργάζομαι με τους Burberry και Juergen Teller για αυτό το εμπνευσμένο project. Ο ρόλος μου τόσο ως μοντέλο όσο και ως artistic director ήταν πραγματικά απολαυστικός. Ο Christopher Bailey είναι ένας απίστευτος οραματιστής και ήταν μια καταπληκτική εμπειρία η συνεργασία μαζί του για να δημιουργήσουμε αυτή τη σειρά ιστοριών “, είπε η Aboah.