Το κατάστημα της La Martina στο Golden Hall Athens υποδέχθηκε τη φετινή σεζόν με πλήρως ανανεωμένο Design Concept. Στον πρώτο όροφο του πιο fashion shopping προορισμού, νέος αέρας κομψότητας φέρνει στο επίκεντρο τον πολυτελή oίκο με την αργεντίνικη κληρονομιά. Σε αποχρώσεις του λευκού και του ξύλου, η νέα εικόνα του καταστήματος δημιουργεί ένα φωτεινό, σύγχρονο και φιλόξενο χώρο, μέσα στον οποίο η αγοραστική εμπειρία γίνεται συναρπαστική.
Για να γιορτάσουν τη νέα εικόνα του καταστήματος, o όμιλος NotosCom και η La Martina διοργάνωσαν την Πέμπτη 20 Ιουνίου ένα εντυπωσιακό PR Event, στο οποίο παραβρέθηκαν προσωπικότητες από τον χώρο των media, των επιχειρήσεων και της show business. Tην εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, εκτός των άλλων, και διευθυντικά στελέχη της La Martina από το Μιλάνο, όπως ο κος Alessandro Santamaria Vice President και η κα Daniela Puddu, Head of Visual & Retail Marketing.
Στις δηλώσεις του για το event, ο κος Santamaria ανέφερε μεταξύ άλλων: “Η αποψινή βραδιά είναι μια γιορτή της υψηλής αισθητικής και ένας φόρος τιμής στο άθλημα του Polo, το οποίο θα αποτελεί πάντα τον πυρήνα του DNA της μάρκας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε το πάθος μας για το Polo στην Αθήνα, εκφράζοντας τη βαθιά ριζωμένη κληρονομιά μας μέσω μιας σύγχρονης οπτικής που απευθύνεται στο σημερινό fashion-forward κοινό.”
Στα πλαίσια της εκδήλωσης, οι καλεσμένοι απόλαυσαν πλούσιες γεύσεις από την αργεντίνικη κουζίνα, ενώ ακουστήκαν μουσικές επηρεασμένες από το κοσμοπολίτικο Buenos Aires και την παραδοσιακή Ιταλία. Ευχάριστη έκπληξη της βραδιάς, οι tote bags La Martina που μοιράστηκαν στους καλεσμένους, τις οποίες επιτόπου φιλοτέχνησε ο καλλιτέχνης Ακης Ακύλας, καθιστώντας τες όχι μόνο ένα απόλυτα προσωπικό δώρο, αλλά και ένα όμορφο ενθύμιο από την εκδήλωση.
Σχετικά με τη LA MARTINA:
Ανταγωνιστικότητα, πάθος και κομψότητα, πάντα σε κίνηση.
Έννοιες που εκφράζουν απόλυτα την ουσία της La Martina, η οποία ιδρύθηκε το 1985 με σκοπό την υποστήριξη του Polo ως άθλημα, και τη διάδοση των αξιών του.
Ξεκινώντας αρχικά από την παραγωγή τεχνικού εξοπλισμού Polo, όπως σέλες και μπότες, η εταιρεία σύντομα επεκτάθηκε και εξελίχθηκε τεχνολογικά, φτάνοντας στα ύψιστα επίπεδα υπεροχής που απαιτούνται στον χώρο. Στην πάροδο των χρόνων , η La Martina δημιούργησε επιπλέον lifestyle Συλλογές που διακρίνονται για το ιδιαίτερο στυλ τους, χωρίς ποτέ να αποκλίνει από το κέντρο του στόχου της, το ίδιο το άθλημα. Το DNA της μάρκας θα είναι πάντα άρρηκτα συνδεδεμένο με τον αθλητικό εξοπλισμό.
«Δεν χρησιμοποιούμε το Polo ως μέσο για να προωθήσουμε τη μάρκα μας. Είμαστε το Polo» – Lando Simonetti, ιδρυτής La Martina.
Η La Martina διανέμεται στην ελληνική αγορά από τη NotosCom Συμμετοχές.