Το project Genius είναι μια ιδέα του ιταλικού οίκου Moncler, θέλοντας να δώσει νέα πνοή στην ταυτότητα του. Από το 2017, το Moncler Genius έδωσε στους σχεδιαστές την ευκαιρία να συνδυάσουν τους αισθητικούς τους κώδικες με αυτούς του ιταλικού οίκου. Φέτος, οι JW Anderson, Rimowa και Mate.Bike συμμετέχουν σε αυτή τη δημιουργική περιπέτεια παίρνοντας το ηνία από τον Pierpaolo Piccioli, καλλιτεχνικό διευθυντή του Valentino, Simone Rocha και Richard Quinn.
“Ένας οίκος, διαφορετικές φωνές”
Το μότο του Moncler Genius είναι “Ένας οίκος, διαφορετικές φωνές” και αποτυπώνει ακριβώς την ιδέα που ήθελε να περάσει η γνωστή επωνυμία. Ο οίκος με τα διάσημα puffer coats δίνει – μεταφορικά – ένα άσπρο σεντόνι στους καλλιτέχνες, έτσι ώστε να μην εμποδίσει ούτε στο ελάχιστο τη δημιουργικότητά τους. Ο σκοπός είναι να αναδείξουν την καλλιτεχνική τους κληρονομία σεβόμενοι την ιστορία του διάσημου οίκου.
Το Moncler Genius είναι μια έννοια ανοιχτή στον πειραματισμό και στα υπερβαίνοντα όρια, όπως έχει αποδείξει εδώ και 3 χρόνια, αν κάποιος σκεφτεί τα γιγαντιαία σακάκια του Pierpaolo Piccioli ή τη floral δημιουργία του Richard Quinn.
“Ο Remo Ruffini, διευθύνων σύμβουλος της Moncler δημιούργησε το Moncler Genius ως απάντηση στο χρόνο, με σκοπό να διατηρήσει τις διαχρονικές αξίες του οίκου αλλά με μοντέρνα πνοή”, αναφέρεται στο δελτίο τύπου. Η ιδέα είναι να εκπλήξει, να προκαλέσει αντιδράσεις και να δημιουργήσει κάτι νέο.
Οι 3 νέοι συνεργάτες
Ως εκ τούτου, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το διάσημο brand έχει επιλέξει τον Jonathan Anderson. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τι θα παρουσιάσει ο σχεδιαστής από τη Βόρεια Ιρλανδία, ο οποίος είναι γνωστός για τη λεπτή ερμηνεία του στα θέματα της αρρενωπότητας και της θηλυκότητας.
Αλλά φέτος, το Moncler Genius δεν θα σταματήσει στη μόδα, αφού οι Rimowa, εταιρεία κατασκευής ειδών ταξιδιού – και Mate.Bike δίνουν την ανατρεπτική ματιά που απαιτεί το project. Με την ονομασία “Reflection”, η συνεργασία της Moncler με το Rimowa θα παρουσιάσει “καινοτομίες στην τεχνολογία, τη συνδεσιμότητα και την επικοινωνία στην ψηφιακή εποχή”, αναφέρεται. Προσθέτοντας ότι η ιδέα θα δώσει “μια φυσική διάσταση στα κοινωνικά δίκτυα”.
Επιπλέον, η συλλογή με τη μάρκα Mate.Bike, μια δανέζικη ποδηλατική μάρκα, αντικατοπτρίζει την εξέλιξη της Moncler από την άποψη της κινητικότητας. “Το MATE.BIKE προσφέρει μια μοναδική προσέγγιση στα προοδευτικά ταξίδια με ένα ηλεκτρικό ποδήλατο που δημιουργήθηκε για την ποδηλασία σε βουνό και σε χιόνι, δοκιμάζοντας τα όρια των συμβατικών ταξιδιών και της προσωπικής έκφρασης”.
Ένα πράγμα είναι βέβαιο, το Monius Genius δεν θα σταματήσει να μας εκπλήσσει.