Η επίδειξη Haute Couture του φθινοπώρου 2024 της CHANEL δεν ήταν τίποτα λιγότερο από μια αιθέρια εμπειρία, μεταφέροντάς μας στην καρδιά της παρισινής μεγαλοπρέπειας του 19ου αιώνα στο Palais Garnier, όπου η αστική τάξη ανακατεύεται με την πολυτελή ατμόσφαιρα της όπερας. Οι καλεσμένοι ήταν σκαρφαλωμένοι στα κατακόκκινα βελούδινα θεωρεία τα οποία είχαν σχεδιαστεί σχολαστικά από τον Γάλλο σκηνοθέτη Christophe Honoré, καθώς παρατηρούσαν μοντέλα να περπατούν στους διαδρόμους φορώντας δημιουργίες από πλούσιο βελούδο, ταφτά και σατέν. Η συλλογή σηματοδότησε την πρώτη παρουσίαση του οίκου μετά την αποχώρηση της Virginie Viard νωρίτερα αυτό το μήνα.

Η τελευταία συλλογή της Viard για την Άνοιξη του 2024 άντλησε έμπνευση από τα σχέδια της Gabrielle Chanel για το μπαλέτο Le Train Bleu του 1924, αλλά η παλέτα του φθινοπώρου του 2024 μετατοπίστηκε σε βαθύτερες αποχρώσεις του μαύρου, του χρυσού, του ασημί και του βυσσινί.

Η συλλογή ήταν μια γιορτή της κλασικής κομψότητας της CHANEL, με πληθώρα bouclé κοστουμιών, μερικά στολισμένα με φούντες και πλεξούδες, κομμένα ακριβώς πάνω από το γόνατο. Τα μακριά μαύρα φορέματα έκαναν μια τολμηρή δήλωση, συχνά συνοδευόμενα από μεγαλοπρεπή παλτό και κάπες όπερας. Μια κάπα μέχρι το πάτωμα πάνω από ένα κορμάκι – έκλεινε το μάτι στα αθλητικά ρούχα της CHANEL που σχεδιάστηκαν κάποτε για το μπαλέτο της Nijinska.

Στοιχεία όπερας και μπαλέτου πλέκονταν στη συλλογή με τούλι και φτερά που κοσμούσαν αρκετά πανωφόρια της συλλογής.  Το μεγάλο highlight ήταν η νύφη της CHANEL, το μοντέλο Angelina Kendall που φορούσε ένα ονειρικό ballgown με φουσκωτά μανίκια, ουρά και μπούστο διακοσμημένο με καμέλιες, απόλυτα ταιριαστό για μια ντίβα της όπερας.

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below