Μόνο για γυναίκες το φετινό, πέμπτο στη σειρά GNTM, επιδεικνύει, παρ’όλα αυτά, μία εντυπωσιακή στροφή στο inclusivity που ακολουθεί διεθνώς ο κόσμος της μόδας, ιδιαίτερα μετά την εσωστρέφεια και τον προβληματισμό που επέφερε η πανδημία. Ηλικίες 18-88, κορίτσια πέρα από στερεοτυπικές απαιτήσεις σε χρώμα δέρματος ή σωματότυπο, η ομορφιά στην πιο γήινη και αυθεντική έκφρασή της. Αυτή είναι η ιδανική στιγμή για ένα δυναμικό και γεμάτο αυτοπεποίθηση brand να εμφανιστεί στο προσκήνιο του παιχνιδιού και να δηλώσει την παρουσία του.
Η LΥΝΝΕ είναι ένα ελληνικό brand απόλυτα συνδεδεμένο με την αυθεντική θηλυκότητα και τον σύγχρονο δυναμισμό. Σαν χορηγός ένδυσης στο φετινό GNTM, στέκεται στο ύψος των απαιτήσεων και των προσδοκιών του τηλεπτικού κοινού και των υψηλών αισθητικών standards του διαγωνισμού, και παίρνει τα συγχαρητήριά μας. Φρέσκια οπτική, άψογη ποιότητα κι ένα εντυπωσιακό curation σε υφάσματα, μοτίβα και χρώματα, γράφουν στη μικρή οθόνη επιβάλλοντας το brand σαν έναν σύγχρονο, κλασικό fashion θεσμό.
Σταθερές αξίες luxury and ease
Η εταιρεία που μονοπωλεί με τις συλλογές της το ενδιαφέρον μας από τη στιγμή που εμφανίστηκε, το 1994, ντύνει τα κορίτσια του GNTM την πιο κρίσιμη και σημαντική στιγμή του κάθε επεισοδίου: Λίγο πριν εμφανιστούν όλες μαζί μπροστά στους κριτές, ώστε να αντιμετωπίσουν μία-μία τα σχόλια και τις συμβουλές τους, κάνουν μία στάση στο pop up showroom της LΥΝΝΕ, ώστε να διαλέξουν ανάμεσα στα πολλά και διαφορετικά σχέδια της συλλογής LΥΝΝΕ Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022. Μία συλλογή που διέπεται από τις σταθερές αξίες της luxury αισθητικής του brand, ενός μοναδικού αλλά easy going χαρακτήρα και μίας αδιαπραγμάτευτης θηλυκής προσέγγισης.
Τα office looks της συλλογής επιβάλλουν την ξεκάθαρη αισθητική της διαχρονικής corporate chic τάσης των δομημένων σετ. Τα πρωϊνά φορέματα cocktail καλύπτουν πολλές και διαφορετικές στυλιστικές προσεγγίσεις, ενώ τα βραδινά σχέδια αγκαλιάζουν το σώμα κολακεύοντάς το.
Τα έντονα μοτίβα, τα ζωηρά εμπριμέ, τα διαχρονικά animal prints και οι bold μονοχρωμίες σε eco leather, σατέν και πλεκτά, αποδεικνύουν την άμεση σύνδεση του brand με τον διεθνή παλμό της μόδας.
Όλα τα κομμάτια αυτής της μοναδικής και πολύπλευρης ταυτόχρονα συλλογής, θα ντύνουν κάθε φορά τα κορίτσια του GNTM με στιλ, άποψη και υψηλή fashion αισθητική. Η πολυτελής ενσάρκωση των top τάσεων της σεζόν, ο easy χαρακτήρας που διέπει τη φετινή συλλογή και η ανενδοίαστη θηλυκότητα που αντιπροσωπεύει η διαρκώς εξελισσόμενη ελληνική εταιρεία, είναι η ιδανική πλατφόρμα fashion έκφρασης για το GNTM, τον διαγωνισμό που θεωρείται πλέον συνώνυμο της μόδας και talk of the town σε καθημερινή βάση.
Κοινοί άξονες
Δυναμισμός, διαφορετικότητα, ομορφιά πέρα από στερεότυπα και καλούπια. Αυτή είναι η μόδα πέρα από τάσεις και σεζόν, όπως πρεσβεύεται φέτος στο GNTM. Αυτή είναι η μόδα μέσα από το πρίσμα της LΥΝΝΕ.
Η ανάδειξη της ξεχωριστής προσωπικότητας κάθε LΥΝΝΕ γυναίκας είναι εξάλλου η κεντρική αξία της εταιρείας που δραστηριοποιείται στο χώρο της γυναικείας ένδυσης εδώ και σχεδόν τριάντα χρόνια. Με σταθερή και μεθοδευμένη πορεία, κατέχει σήμερα ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, με 61 σημεία διάθεσης, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και με ένα εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών, που προσεγγίζουν τους 150. Ήδη από το 2013, το brand επένδυσε στο ψηφιακό shopping, ανοίγοντας, από το 2016 μέχρι και σήμερα, 4 σύγχρονα ηλεκτρονικά καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η παρουσία της LΥΝΝΕ στον φετινό, πέμπτο κύκλο του διαγωνισμού μόδας GNTM, αποδεικνύει την επιδραστικότητα του brand κι επισφραγίζει το ρόλο του ως του απόλυτου style leader.