Μετά από μια πολύ έντονη εβδομάδα μόδας και περπατώντας από το γήπεδο του Jacquemus μέχρι και το τελευταίο σόου Υψηλής Ραπτικής του Jean Paul Gaultier, οι Gigi και Bella Hadid ξανασυναντιούνται, αυτή τη φορά για την καμπάνια της Burberry άνοιξη/καλοκαίρι 2020.
Με φωτογραφίες στις κλασικές και διαχρονικές αποχρώσεις του οίκου, οι αδελφές Hadid βρέθηκαν στο στούντιο μαζί με την Kendall Jenner, η οποία ήταν απούσα από την πρόσφατη Εβδομάδα Μόδας των menswear συλλογών φθινόπωρο/χειμώνας 2020.
Αποτυπωμένη από το φωτογραφικό δίδυμο Inez και Vinoodh, η καμπάνια έχει ως στόχο να σηματοδοτήσει μια νέα αρχή για τον οίκο, με τον Riccardo Tisci, τον creative director της Burberry να εξηγεί: «Δουλεύω εδώ και καιρό για να καταφέρω να ορίσω μια νέα ταυτότητα και οπτική “γλώσσα” σε αυτό τον οίκο. Ήθελα να τιμήσω όσους άνδρες και γυναίκες εκπροσωπούν εδώ και καιρό την Burberry. ”
Η καμπάνια περιλαμβάνει επίσης μια σειρά από πρόσωπα της Burberry, με μοντέλα / πρωταγωνίστριες, όπως οι Benji Arvay, He Cong, Freja Beha Erichsen, Nozomu Ito, Reece Nelson, Tosin Olajire, Rianne van Rompaey και Mona Tougaard.
Με τα κλασικά πανωφόρια του οίκου, τα πουκάμισα από μετάξι με ένα μοναδικό monkey print, rugby μπλουζάκια και μια σειρά από καπέλα τύπου bonnet, τα οποία εντάχθηκαν στις collections του οίκου την περασμένη σεζόν, η Burberry φέρνει την πρωτοπορία στην ιστορία του οίκου διατηρώντας πάντα τη φίνα οπτική της.