Κλείνει τα 80 της χρόνια και ζει μια δεύτερη ζωή χάρη στη χρηστικότητα και το κομψό της στιλ: η τσάντα Boat and Tote του brand L.L. Bean κοστίζει λίγα δολάρια και βρίσκεται στις ντουλάπες όσων λατρεύουν τα κλασικά κι ανεπιτήδευτα αξεσουάρ.

Η τσάντα εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε κατάλογο της εταιρείας το 1944 και η περιγραφή της ανέφερε ότι ήταν κατάλληλη για να το κουβάλημα μεγάλων μπλοκ πάγου, τα οποία χρησιμοποιούνταν στα φορητά ψυγεία. Σταδιακά οι πωλήσεις της μειώθηκαν και η τσάντα εξαφανίστηκε μέχρι το 1965, οπότε και πήρε την παιχνιδιάρικη ονομασία Boat and Tote. Όλα αυτά τα χρόνια κατασκευάζεται στην πολιτεία του Maine και εξακολουθεί να πληροί τις προδιαγραφές μεταφοράς πολλών κιλών πάγου, αν και κανείς πλέον δεν τη χρησιμοποιεί γι’ αυτό το λόγο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by L.L.Bean (@llbean)

Η Boat and Tote χωράει τα πάντα και εξαιτίας της προσιτής τιμή της, που πλησιάζει τα 25 δολάρια, είναι η επιτομή του εκδημοκρατισμού της μόδας. Χάρη στις καθαρές σχεδιαστικές γραμμές της ταιριάζει με τα πάντα και συνήθως φιλοξενεί από laptop και ψώνια μέχρι βιβλία και αξεσουάρ παραλίας.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @ironicboatandtote


Ίσως η μεγαλύτερη λάτρης του μοντέλου να είναι η Gracie Wiener, μια γυναίκα από τη Νέα Υόρκη που διατηρεί τον λογαριασμό Ironicboatandtote στο Instagram και ήταν μάλλον η πρώτη που προσέθεσε στις τσάντες της κεντημένες φράσεις όπως «slayyy» και «cool mom». Η Wiener δημιούργησε μια νέα μόδα, η οποία πλέον έχει επεκταθεί στις ΗΠΑ και σταδιακά αρχίζει να εξαπλώνεται και στον υπόλοιπο κόσμο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @ironicboatandtote

Η επαναφορά της τσάντας στις τάσεις της μόδας ίσως να προέκυψε ως μια αντίδραση στις πολύ υψηλές τιμές που έχουν σήμερα οι luxury it bags και το γεγονός πως fashionista όπως η Carolyne Bessette-Kennedy, η Sarah Jessica Parker και η Gwyneth Paltrow είχαν στη ντουλάπα τους από μια τέτοια τσάντα βοηθάει πολύ στην αύξηση των πωλήσεών τους.


Πλέον η τσάντα κυκλοφορεί και σε παραλλαγές, όπως το μοντέλο παραλίας, που είναι αδιάβροχο και διαθέτει φερμουάρ για να εμποδίζει την είσοδο της άμμου, ωστόσο πολλοί φαν του εν λόγω αξεσουάρ επιλέγουν ακόμα τα κλασικά του μοντέλα σε διάφορα χρώματα και τα κάνουν μοναδικά προσθέτοντάς τους σε κέντημα τη φράση ή τη λέξη που τους χαρακτηρίζει.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @ironicboatandtote


Από το 2021 ως το 2023 οι πωλήσεις της Boat and Tote αυξήθηκαν κατά 63% και από ό,τι φαίνεται το trend θα συνεχιστεί, μέχρι κάθε γυναίκα που αγαπάει τα πρακτικά και κομψά αξεσουάρ να αποκτήσει τουλάχιστον μία. Ή και παραπάνω, αν πιστεύει ότι υπάρχουν πολλές φράσεις να την χαρακτηρίζουν και πρέπει να κεντηθούν πάνω της.

Πηγή κεντρικής φωτογραφίας: Δημόσιο προφίλ Instagram.com/ maidens_shop

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below