Λίγες εβδομάδες μετά την αύξηση των επιπέδων σεροτονίνης και αφού σύστησε στον διαδικτυακό κόσμο το μικροσκοπικό κουτάβι Toutou, ο Simon Porte Jacquemus έβαλε στόχο να καταφέρει το ίδιο με την τελευταία του καμπάνια. Γυρίζοντας πίσω στα 90s η γαλλική μάρκα με το street style DNA παραθέτει μια σειρά φωτογραφιών μιας άλλης εποχής με λιγότερη ψηφιακή επικοινωνία και λαμπερή καθημερινότητα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Εκεί, το θρυλικό μοντέλο των 90s Laetitia Casta, απαθανατίζεται από το φωτογραφικό φακό του Valentin Herfray, γνωστός για τη χρήση φακών fish-eye και άλλων τεχνικών έτσι ώστε να παίξει με την αναλογία, για τη φθινοπωρινή συλλογή “L’ANNÉE 97”. Κρύβοντας μεγάλη δόση νοσταλγίας, η Casta φοράει μοναδικά κομμάτια σε λιτή γραμμή και dusty χρωματική παλέτα, καθώς παίζει με μια old-school κονσόλα παιχνιδιών, τηλεφωνεί από ένα κινητό Nokia και οδηγεί ένα ροζ αυτοκίνητο Pepto Bismol με τον Toutou στο κάθισμα του συνοδηγού.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η ιδιαίτερη καμπάνια του Jacquemus δίνει έμφαση στα props μιας άλλης εποχής, όπως CD player και yo-yo. Ωστόσο, το κυρίως μέρος της καμπάνιας επικεντρώνεται σε έναν αυτόματο πωλητή Jacquemus. Τη θέση των συνηθισμένων και υπερτιμημένων Wotsits, Starburst και Pepsi Max πήραν οι πολυπόθητες τσάντες του σχεδιαστή – από την mini bag Chiquito έως τη νέα Bambino – δημιουργώντας ένα χαριτωμένο παιχνίδι βγαλμένο από editorial εκείνης της εποχής.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.