Ο οίκος Louis Vuitton επέλεξε το νησί της Μήλου για τη φωτογράφιση της νέας καμπάνιας του, η οποία εστιάζει στην παράδοση του οίκου στα ταξιδιωτικά είδη πολυτελείας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Σε συνεργασία με ένα εντελώς τοπικό καστ, η Viviane Sassen φωτογραφίζει το ονειρικό σκηνικό του νησιού, καθώς οι βασικές αξίες του οίκου ζωντανεύουν και μεταφράζονται σε εικόνες: η τέχνη του ταξιδιού, τα όνειρα και η απόδραση, η μεταβίβαση από γενιά σε γενιά και η συνεχής αισιοδοξία.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ολόκληρη η καμπάνια θα αποκαλυφθεί σε 4 φάσεις ενώ σε κάθε μία από αυτή θα πρωταγωνιστούν παιδιά που ανακαλύπτουν έναν συναρπαστικό προορισμό. Εντελώς αθώα, ενσαρκώνουν αισιόδοξα ένα μέλλον όπου όλα είναι πιθανά.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το έργο της φωτογράφου Viviane Sassen συνεχίζει τέλεια τις προηγούμενες καμπάνιες του Louis Vuitton. Μεταφέροντας μια αίσθηση της ελευθερίας με την ελαφρότητα του αύριο, κάθε φωτογραφία καλεί τους θεατές σε ένα ταξίδι σε μαγικούς προορισμούς.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το πρώτο μέρος της καμπάνιας που πραγματοποιήθηκε στη Μήλο κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο από τις 4 Αυγούστου.