Έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που η Eva Mendes πρωταγωνίστησε στην τελευταία ταινία της. Η πιο πρόσφατη, το Lost River έκανε πρεμιέρα το 2014 και ήταν σε σενάριο και σκηνοθεσία του συζύγου της, Ryan Gosling. Ωστόσο, παρόλο που έχει αποφύγει την ασημένια οθόνη την τελευταία δεκαετία, κάθε τόσο, επιστρέφει για λίγο στο προσκήνιο. Τώρα, είναι μητέρα δύο παιδιών, συγγραφέας παιδικών βιβλίων και πιο πρόσφατα, πρωταγωνίστρια μιας νέας καμπάνιας μόδας για τη Stella McCartney, με μια φωτογράφηση με γνώμονα τη βιωσιμότητα.
Λιγότερο από 24 ώρες αφότου το πρώτο της παιδικό βιβλίο, Desi, Mami, and the Neverending Worries κυκλοφόρησε στα βιβλιοπωλεία, η Mendes μοιράστηκε τα νέα της συνεργασίας της με τη Stella McCartney με τους 6,5 εκατομμύρια ακόλουθούς της στο Instagram.«Η συνεργασία με τη [Stella] ήταν η δουλειά που ποτέ δεν ήξερα ότι χρειαζόμουν». Αυτή η συνεργασία με τίτλο “It’s About F*cking Time”, στοχεύει να σώσει ζώα με καινοτομίες όπως το vegan δέρμα, η συνθετική γούνα και τα συνθετικά φτερά. «Η ενασχόληση με μια τόσο περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένη επωνυμία που είναι απαλλαγμένη από σκληρότητα με όλους τους τρόπους έχει αλλάξει το παιχνίδι για μένα», δημοσίευσε η Mendes στο IG. Και με πάνω από 11.000 like σε λιγότερο από δύο ώρες, ήταν ξεκάθαρο ότι και οι θαυμαστές της Mendes ήταν εξίσου ενθουσιασμένοι με τη συνεργασία της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Στο πρώτο κοντινό πλάνο, η Mendes πόζαρε με ένα ογκώδες μαύρο φόρεμα, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στην πασαρέλα του Φθινοπώρου του 2024 τον Μάρτιο του 2024. Κρατούσε επίσης τη vintage τσάντα Falabella Crossbody της εταιρείας επίσης σε μαύρο χρώμα. Όπως φαίνεται στο καρουζέλ IG, η παθιασμένη πόζα του Mendes μιμήθηκε ένα μαύρο άλογο, ως αναφορά στη σκληρότητα απέναντι στα ζώα. «Αντλώντας από το προσωπικό αρχείο, τη ζωή και το σχεδιαστικό DNA [της Stella], επιμεληθήκαμε μια ντουλάπα από εμβληματικά κομμάτια χωρίς δέρμα, φτερά, γούνα και εξωτικά δέρματα — το 90% των οποίων είναι κατασκευασμένα από υπεύθυνα υλικά», επιβεβαίωσε η μάρκα στις σημειώσεις της καμπάνιας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Για την επόμενη λήψη η Mendes αναπαριστά ένα άλλο ζώο. Αυτή τη φορά, ήταν ένα ροζ φλαμίνγκο. Φορούσε ένα crop top με αλυσίδα κάτω από ένα ροζ παλτό – το εναρκτήριο look από την επίδειξη του Χειμώνα 2024. Αυτή αναφερόταν στα “3,4 δισεκατομμύρια πουλιά που σκοτώνονται ή βλάπτονται ετησίως”, ανέφερε το brand στο IG.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Για την τρίτη και τελευταία της λήψη, η Mendes φόρεσε μια πλούσια καφέ καμπαρντίνα καλυμμένη με μια vegan υφή κροκόδειλου. Το εντυπωσιακό πανωφόρι, κατασκευάστηκε από UPPEAL, μια «vegan εναλλακτική στα εξωτικά δέρματα που δημιούργησαν από τα απορρίμματα μήλων», σύμφωνα με τη δημοσίευση της μάρκας στο Instagram. Αυτή η επιλογή έγινε προς τιμήν των «1,5 εκατομμυρίων δερμάτων κροκοδείλου» που χρησιμοποιούνται ετησίως από τη βιομηχανία της μόδας, πρόσθεσε η εταιρεία.