Η μόδα δεν έχει επιβραδύνει ακόμα τους ρυθμούς της αλλά τείνει περισσότερο προς την see-now-buy- now προσέγγιση. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα: Η συλλογή pre-fall της Miu Miu– η οποία παρουσιάστηκε στον Τύπο υπό εμπάργκο τον περασμένο Ιανουάριο κατά τη διάρκεια της εβδομάδας Yψηλής ραπτικής στο Παρίσι – φτάνει σύντομα στις μπουτίκ και στο miumiu.com, ενώ μια ειδική καμπάνια αφιερωμένη σε αυτήν θα κάνει την εμφάνισή της στις 27 Μαΐου στον ιστότοπο και τα social media του οίκου.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που αποκαλύπτουμε τη συλλογή με αυτόν τον τρόπο, για να την ανακαλύψει το κοινό, να αλληλεπιδράσει και να την αγοράσει σε πραγματικό χρόνο», δήλωσε ο ιταλικός οίκος μόδας, για τη νέα του στρατηγική.
Η καμπάνια η οποία φωτογραφήθηκε τον Ιανουάριο πριν από το lockdown στην Ευρώπη λόγω της πανδημίας, είδε τη Miu Miu να επιστρέφει στο κτίριο 30 Via Melzi D’Eril στο Μιλάνο, όπου κάποτε φιλοξενούσε τις επιδείξεις για το δεύτερο brand της Miuccia Prada, αφού τα τελευταία χρόνια τις πραγματοποιούσε στο Παρίσι.
Ο Ντάγκλας Ίρβιν φωτογράφησε τη συλλογή η οποία ήταν γεμάτη από φλοράλ, ταρτάν, βολάν και λαμπερές διακοσμητικές προσθήκες, με ένα καστ από νεαρά, ανερχόμενα πρόσωπα να πρωταγωνιστούν. Σύμφωνα με την Miu Miu, για τις ανάγκες της φωτογράφησης ζητήθηκε από αυτές τις γυναίκες να υποδυθούν λογοτεχνικές ηρωίδες του 19ου αιώνα, τόσο φανταστικές όσο και πραγματικές.