Υπάρχει πάντα μια αίσθηση σασπένς όταν ένας σχεδιαστής αποχωρεί από έναν μεγάλο Οίκο μόδας. Στη Chanel, αυτή η προσμονή χτίζεται σταθερά από τον Ιούνιο, όταν η Virginie Viard παρουσίασε την τελευταία της συλλογή ως καλλιτεχνική διευθύντρια του Οίκου. Και ενώ ο διάδοχός της δεν έχει ακόμη ονομαστεί, η συλλογή Chanel Άνοιξη Καλοκαίρι 2025, που παρουσιάστηκε από το Creation Studio, έμοιαζε σαν ένα φρέσκο κεφάλαιο.
Η ομάδα σχεδιασμού ξεκίνησε να αποτίει φόρο τιμής στις γυναίκες που, όπως η Gabrielle Chanel, απελευθερώθηκαν από το βάρος του βλέμματος της κοινωνίας. Ή, όπως αναφέρουν οι σημειώσεις της επίδειξης, γυναίκες που προσπαθούσαν να «πετάξουν ψηλά στον ουρανό». Κατάλληλα, το σόου πραγματοποιήθηκε στο Grand Palais, έναν γιγαντιαίο χώρο γεμάτο φως. Ακόμη πιο σωστά, ο χώρος είναι γεμάτος από την ιστορία της Chanel, έχοντας λειτουργήσει ως φόντο για τις θεαματικές πασαρέλες του Οίκου τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Στο εσωτερικό, το συγκρότημα μετατράπηκε σε ένα γιγάντιο κλουβί πουλιών από το οποίο δραπέτευσαν μοντέλα –σαν πουλιά εν πτήσει– για να περπατήσουν στην πασαρέλα. Η αφήγηση έγινε πλουσιότερη όταν η τραγουδίστρια και ηθοποιός Riley Keough (γνωστή και ως εγγονή του Elvis Presley) πήρε τη θέση της σε μια κούνια κρεμασμένη μέσα στο κλουβί, για μια απόδοση του κομματιού του Prince, When Doves Cry.
Σε αυτό το σκηνικό τα ελαφριά, αέρινα και αιθέρια σχέδια πήραν το επίκεντρο. Kάπες από σιφόν, διαφανή φορέματα με απαλά κεντήματα, ρευστά φαρδιά παντελόνια και παλτό καλυμμένα με φτερά γυάλιζαν σε κάθε βήμα των μοντέλων. Πλέκοντας περαιτέρω το νήμα των γυναικών που καθορίζουν την ιστορία, η συλλογή έκανε ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο, με αναφορές στο στυλ του κινήματος Garçonne της δεκαετίας του 1920 και τις γυναίκες πιλότους της ίδιας εποχής. Φυσικά, τα σακάκια aviator, οι γιακάδες Peter Pan, τα φορέματα σε ομοιόμορφο στυλ και τα φορέματα με λεπτομέρειες σε σχήμα γραβάτας ήταν πολλά.