Σήμερα το πρωί, κάπου στα δάση της Μεγάλης Βρετανίας, μοντέλα με πορτοκαλί ολόσωμες φόρμες, καμπαρντίνες και φορέματα διακοσμημένα με κρύσταλλα περιπλανήθηκαν στα μονοπάτια ανάμεσα στις πευκοβελόνες και περιτριγυρισμένα από πλούσιες φτέρες. Έτσι ξεκίνησε το σόου της Burberry για την άνοιξη του 2021.
Όπως πολλoί οίκοι μόδας που προσαρμόζονται στους περιορισμούς της πανδημίας, το αγγλικό brand ανταλλάσσει τον παραδοσιακό εσωτερικό χώρο και την πασαρέλα με μια πολυδιάστατη ψηφιακή παρουσίαση.
Ήταν η πρώτη συλλογή της εβδομάδας μόδας του Λονδίνου, που μεταδόθηκε ζωντανά στον ιστότοπο Burberry καθώς και στο Twitch, αντιπροσωπεύοντας την πρώτη συνεργασία μεταξύ μιας μάρκας πολυτελείας και της πλατφόρμας η οποία είναι πιο γνωστή ως προορισμός για streams βιντεοπαιχνιδιών.
Ήταν επίσης η πρώτη φορά που ο επικεφαλής του οίκου Riccardo Tisci έφερε έναν καλλιτεχνικό συνεργάτη, την Anne Imhof, για να βοηθήσει στη σύλληψη και τη χορογραφία στην έναρξη της εκδήλωσης. «Ξεκίνησε με μια σκέψη του βρετανικού καλοκαιριού», είπε ο Tisci για την ιδέα πίσω από την επίδειξη, η οποία εμπνεύστηκε από τον ωκεανό και τη δυτική αστική-αγροτική Βρετανία. “Η συλλογή ονομάζεται” In Bloom “γιατί σκεφτόμουν την αναγέννηση, τη δυναμική νεολαία, τη φύση που αναπαράγεται συνεχώς, πάντα μεγαλώνει και εξελίσσεται, τόσο ζωντανή.”
Η συλλογή περιείχε μια αυστηρά επιμελημένη χρωματική παλέτα του λευκού, του μαύρου, χακί, του κεραμιδί και του πορτοκαλί, με ζωγραφισμένες στο χέρι λεπτομέρειες. Η παραδοσιακή έμφαση του οίκου στα εξωτερικά ενδύματα παρέμεινε ισχυρή, με πολλά παρκά, dusters από καουτσούκ και την χαρακτηριστική καμπαρντίνα του οίκου σε πολλά μοτίβα, χρώματα και υλικά.
Τα looks συμπληρώθηκαν από μπότες με ύψος πάνω από το γόνατο και fisherman καπέλα.