O influencer και content creator με έδρα το Λονδίνο, John Mekiamis μας μεταφέρει στα must-see pop up stores της πόλης. Ο ίδιος επισκέφτηκε τους εντυπωσιακά σχεδιασμένους χώρους των πιο αγαπημένων luxury οίκων. Τα μοναδικά χρώματα και interior design με επιρροές από την τέχνη δομούν τα επιβλητικά σκηνικά, όπου σίγουρα μας δίνουν μια πνοή έμπνευσης και ζωής.
Loewe X Paula’s Ibiza pop-up
Το ανατρεπτικό brand Loewe, μετέφερε την Ίμπιζα στα γραφικά Λονδρέζικα Harrods, δημιουργώντας έτσι, ένα από τα πιο εντυπωσιακά pop up corners του πολυκαταστήματος. Τη δημιουργική επιμέλεια ανέλαβε o Jonathan W. Anderson, ο οποίος ανήκει εδώ και χρόνια στην οικογένεια του οίκου.
Στόχος ήταν να μεταφερθούν οι ήχοι, οι εικόνες και οι μυρωδιές της Ίμπιζας μέσα σε έναν χώρο, όπου ο επισκέπτης θα μπορεί όχι μόνο να δει τη νέα συλλογή (χειροποίητες ψάθινες τσάντες και ready-to-wear κομμάτια με έντονα χρώματα, σχεδιασμένα αποκλειστικά και μόνο για τα Harrods), αλλά να έχει και μια βιωματική, τρισδιάστατη εμπειρία μέσω ενός δωματίου με installation, που σε μεταφέρει σε ένα beach bar του Ισπανικού νησιού.
Dior x Kenny Scharf
Μπαίνοντας στα Selfridges είναι σχεδόν αδύνατο να μην προσέξεις τον επιβλητικό χώρο που έχει δημιουργήσει ο γαλλικός οίκος Dior σε συνεργασία με τον Αμερικανό καλλιτέχνη Kenny Scharf.
Η αφορμή του pop up, δεν είναι άλλη από την Fall21 ανδρική συλλογή της Dior, την οποία έχει επιμεληθεί ο Kim Jones που βρίσκεται στο τιμόνι του οίκου σε συνεργασία με τον Scharf. Σχέδια από καραμέλες και σουρεαλιστικές γελοιογραφίες κοσμούν γνωστά κομμάτια του brand, όπως η saddle bag.
Οι μεγάλες οθόνες και η μοκέτα, που απεικονίζουν έναν ουρανό γεμάτο άστρα, ολοκληρώνουν τη φουτουριστική ατμόσφαιρα, που σε γεμίζει αισιοδοξία.
PANGAIA x Selfridges Interactive Pop-up
Μέσα σε έναν εντυπωσιακό χώρο εξέθεσε το νέο και πολλά υποσχόμενο brand, PANGAIA, την νέα του συλλογή. Σε μία γωνία στα Selfridges είχαμε την δυνατότητα όχι μόνο να δούμε τα φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα της μάρκας αλλά και να τεστάρουμε τις γνώσεις μας σχετικά με την τεχνολογία, που στηρίζεται η δημιουργία τους, μέσα από εικόνες και βίντεο.
Στον διαδραστικό χώρο ξεχωρίζει μία περιστροφική εξάγωνη κατασκευή, χάρη στην οποία ο θεατής περιτριγυρίζεται από τα επτά χρώματα του ουράνιου τόξου, ενώ παράλληλα μπορεί να ανακαλύψει και να έρθει σε επαφή με τα βιοδιασπώμενα υλικά που χρησιμοποιούν.
Σε συνεργασία με επιστήμονες και σχεδιαστές, τo brand PANGAIA προσπαθεί να μας φέρει σε επαφή με υφάσματα επαναστατικής τεχνοτροπίας, που έχουν στόχο να προστατέψουν το περιβάλλον ενώ παράλληλα συνδυάζουν άνεση και κομψότητα, με ταυτότητα τα έντονα χρώματα.
Ο οίκος Burberry παρουσιάζει έναν διαφορετικό κόσμο της “Olympia”
Με άρωμα Ελλάδας, η Burberry συνέστησε την νέα της τσάντα με το όνομα Ολύμπια, μετατρέποντας μια γωνία του Harrods σε αρχαιολογικό τόπο.
Η τσάντα σχεδιάστηκε από τον καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου, Riccardo Tisci και είναι μια δημιουργία με ιδιαίτερα σμιλεμένο σχεδιασμό. Η Ολύμπια, η οποία εφάπτεται τέλεια στο σώμα, έχει μισοφέγγαρη δομή και δίνει μέσω του σχηματισμού της μια αύρα αρχαιοελληνικού κλασικισμού.
Στα Harrods φιλοξενείται το πρώτο pop-up του οίκου, το οποίο είναι διακοσμημένο από 3D αγάλματα όπως επίσης και το άγαλμα της Ελπίδας, το οποίο είναι εμφανές με την χρήση ΑΡ τεχνολογίας μέσω του κινητού τηλεφώνου. Η χρήση αυτής της καινοτόμου εφαρμογής έχει ως στόχο τον συνδυασμό φυσικής και ψηφιακής πραγματικότητας δίνοντας έτσι στον δέκτη μια διαφορετική εμπειρία που αναδεικνύει την luxury ταυτότητα της Burberry.