Σε αντίθεση με οποιαδήποτε άλλη αγορά μόδας, η ελκυστικότητα μιας τσάντας είναι μοναδική. Επενδύουμε σε αυτήν χωρίς ενοχές γνωρίζοντας ότι θα συμπληρώνει τις εμφανίσεις μας για πολύ καιρό. Το μόνο εμπόδιο: η τιμή. Και αυτό το εμπόδιο μεγαλώνει. Μια τσάντα ώμου Gucci Horsebit 1955 πωλείται για 2.750 ευρώ και η πολυδιαφημισμένη baguette με παγιέτες της Fendi κοστίζει 3.500 ευρώ.
Για αυτό όταν εντοπίσαμε στο Instagram τη μινιμαλιστική νάιλον τσάντα της Uniqlo, ενθουσιαστήκαμε. Αρχικά τη βλέπαμε σε μαύρο και κρεμ ενώ λίγο αργότερα σε ένα ζεστό κόκκινο, μπλε και πράσινο. Kαι όπως αποδεικνύεται, πρόσφατα έγινε viral στο TikTok με το hashtag #UniqloBag να έχει αυτή τη στιγμή πάνω από 64 εκατομμύρια προβολές και να αυξάνεται μέρα με τη μέρα.
Η τιμή αυτού του νεου must-have της μόδας ; Μόλις 14,90 ευρώ.
Μετά από μια μικρή έρευνα ωστόσο διαπιστώσαμε ότι ήταν προσωρινά sold out στα περισσότερα χρώματα εκτός από το μπλε και το εκρού.
Ενας λόγος για τον οποίο η τσάντα Uniqlo έχει γίνει τόσο δημοφιλής, είναι ότι αγγίζει την αισθητική της δεκαετίας του 1990 και της bestseller Nylon τσάντας της Prada. Δεν είναι αντίγραφό της, αλλά από τότε που κυκλοφόρησε το 2020, η Prada βοήθησε οι νάιλον τσάντες να γίνουν τόσο ποθητές όσο οι δερμάτινες.
Η τσάντα Uniqlo είναι επίσης πρακτική. Διαθέτει φερμουάρ, ρυθμιζόμενο λουράκι και χωρητικότητα για τηλέφωνο, μπουκάλι νερό και βιβλίο. Αντίθετα, οι “It” τσάντες όπως η mini Cassette της Bottega Veneta και η μίνι Le Chiquito του Jacquemus, δεν χωρούν περισσότερο από μια πιστωτική κάρτα.
Η Uniqlo ωστόσο δεν είναι η πρώτη high street τσάντα που έχει τόσους οπαδούς. Η tote της Telfar (από 200 ευρώ) έχει το παρατσούκλι «Brooklyn Birkin» ενώ όταν η Carrie Bradshaw μετέφερε μια ριγέ τσάντα αξίας 44 ευρώ από τη βρετανική μάρκα Ace & Prince στο And Just Like That, οι θεατές έσπευσαν αμέσως να την αγοράσουν. Άλλο ένα must-have; Οι επαναχρησιμοποιούμενες τσάντες Baggu οι οποίες κοστίζουν μόλις 20 ευρώ.