Οι περισσότεροι σχεδιαστές στη βιομηχανία της μόδας έχουν επιλέξει να περιορίσουν τις συλλογές τους για περιβαλλοντολογικούς λόγους, αλλά όχι ο Jeremy Scott: Η παρουσίαση της τελευταίας συλλογής του oίκου Moschino, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου, κόστισε ακόμη περισσότερο απ’ ό, τι μια κανονική επίδειξη.

Για να αναδημιουργήσει αυτό το ιδιαίτερο παραμυθένιο σκηνικό και τη μαγεία των συνηθισμένων show της εβδομάδας μόδας, ο Scott συνεργάστηκε με τον Αμερικανό κουκλοπαίχτη, Jim Henson, για να δημιουργήσει ένα κουκλοθέατρο σε στιλ catwalk. «Τον Απρίλιο έπρεπε να τραβήξω τη σκανδάλη και να πω, πρέπει να τολμήσω», δήλωσε ο σχεδιαστής. «Παρόλο που όλα τείνουν προς το φυσιολογικό και πολλοί οίκοι επανήλθαν με shows αυτή τη σεζόν».

Ο Scott έπρεπε να παρουσιάσει 40 looks για την ανοιξιάτικη συλλογή ’21. Στη συνέχεια, τις αναδημιούργησε, χρησιμοποιώντας τα ίδια υφάσματα και μοτίβα στις αναλογίες των 40 μαριονετών. Έπειτα, ο Αμερικανός σχεδιαστής ​​κατασκεύασε τον εαυτό toy και το κοινό της επίδειξης σε μια μικροσκοπική έκδοση, που αποτελούνταν από την Anna Dello Russo, την κριτικό των New York Times, Vanessa Friedman, την Anna Wintour, τον Edward Enninful και τον Hamish Bowles.

Όσο για το τι συνέβη με τις μαριονέτες μετά το σόου, γνωρίζουμε ότι παραδόθηκαν στον αντίστοιχο προσκεκλημένο μέσα σε ένα εντυπωσιακό κουτί του οίκου. Ο Bowles παραδέχτηκε ότι ήταν «πολύ διασκεδαστικό» να ανοίγει το κουτί του Moschino και «να ανακαλύπτει τη Mini Moi έκδοσή του». Η Dello Russo επέλεξε να κάνει ένα TikTok, χορεύοντας το “WAP”.

@annadellorussoreal

@moschino #jeremyscott #adr Doll ❤️❤️❤️ #pertengkaran

♬ WAP (feat. Megan Thee Stallion) – Cardi B

Όσο καινούρια κι αν φαίνεται σαν ιδέα, το κουκλοθέατρο έκανε την εμφάνισή του στη Γαλλία μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Ο σχεδιαστής εμπνεύστηκε από το Théâtre de la Mode, μια περιοδεύουσα έκθεση ραπτικής, σχεδιασμένη από περίπου 60 σχεδιαστές της γαλλικής πρωτεύουσας, όπως οι Pierre Balmain, Cristóbal Balencaga και Jeanne Lanvin. Ο στόχος τους ήταν να συγκεντρώσουν χρήματα για τους επιζώντες του πολέμου – και να διατηρήσουν τη βιομηχανία μόδας “υγιή”.

Η ίδια η συλλογή ήταν επίσης ένας φόρος τιμής στην υψηλή ραπτική, χρησιμοποιώντας περίπλοκες χάντρες, κορσέ και φούστες από τούλι. Το κουκλοθέατρο, επέμενε ο Scott, ότι στόχευε στο παιχνίδι και δεν είχε πολιτικό περιεχόμενο: «Το καλύτερο πράγμα που μπορούσα να κάνω για όλους όσους έχουν άγχος για τις αμερικανικές εκλογές, την πανδημία, την κοινωνική αναταραχή και το μέλλον ήταν να δώσω σαν δώρο τη φαντασία που θα μας χαλαρώσει για λίγα λεπτά », είπε. «Ας απολαύσουμε τον μικρόκοσμο της μόδας μας».

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below