Από εκείνες τις εποχές που φορούσαμε χαμηλόμεσα τζιν και μπότες UGG (και τα δύο έχουν κάνει δυναμική επιστροφή), η Sienna Miller κατάφερε μετατρέψει ακόμη και τα πιο αμφιλεγόμενα ρούχα και αξεσουάρ, στα πιο περιζήτητα αντικείμενα. Είναι η γυναίκα που ενέπνευσε τους σχολιαστές μόδας να εφεύρουν όρους όπως «boho-luxe», σε μια προσπάθεια να ορίσουν τη μαγεία του στυλ της. Από πολλές απόψεις, η Miller ήταν μια influencer πολύ πριν εισέλθει ένας τέτοιος όρος στην κοινή γλώσσα – και η δύναμή της να εμπνέει τις γυναικείες γκαρνταρόμπες έχει αυξηθεί μόνο με τα χρόνια.
Για να το αποδείξει, η Sienna Miller μόλις ανακοινώθηκε ως το νέο πρόσωπο των M&S.
Όπως και οι περισσότερες βρετανίδες η Miller πήγε στα M&S για το πρώτο της σουτιέν, τα μπλουζάκια και τις κάλτσες και τώρα, αποδεικνύει ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα εκεί, εμφανιζόμενη με μια σειρά από σύνολα που είναι εμποτισμένα με το αβίαστο πνεύμα για το οποίο είναι τόσο διάσημη.
Υπάρχει ένα υπέροχο τζιν, ένα τέλειο ροζ καρό παλτό που πιθανότατα θα ξεπουληθεί και πολλά άλλα κομμάτια που είναι τόσο ευκολοφόρετα όσο και κομψά. Το αγαπημένο κομμάτι της ίδιας της Miller είναι το μονόχρωμο τουίντ σακάκι, το οποίο, όπως λέει, είναι ένα εξαιρετικά ευέλικτο ρούχο – και αποτελεί το τέλειο εργαλείο για layering.
Το καλύτερο μέρος αυτής της νέας καμπάνιας; Είναι η M&S που κάνει αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα: ρούχα καλής ποιότητας που φοριούνται, ταιριάζουν άψογα στην καθημερινή ζωή, αλλά, ειδικά χάρη στην προβολή στη Sienna Miller, εξακολουθούν να μοιάζουν πραγματικά γοητευτικά.