Από τότε που η Paris Hilton κυκλοφόρησε το ντοκιμαντέρ “This is Paris”, που απεικονίζει την κακοποίηση που υπέστη ως νεαρή ενήλικη στο οικοτροφείο Provo Canyon, η 40χρονη socialite έχει αναγεννηθεί στα μάτια του κόσμου.
Τώρα, αποκαλύπτει μια άλλη πλευρά του χαρακτήρα της στην τελευταία καμπάνια του Lanvin μέσω μιας ζεστής, οικείας σειράς εικόνων που τραβήχτηκαν από τους Mert Alas και Marc Piggott. Φυσικά, η Paris Hilton μπορεί να μην μοιάζει να είναι η πιο προφανής επιλογή στον κόσμο για έναν οίκο μόδας όπως ο Lanvin, σε τελική ανάλυση, η DJ, μοντέλο και αυθεντική influencer είναι περισσότερο ένα λαμπερό δείγμα της ποπ κουλτούρας παρά ένα σύμβολο της παράδοσης. Ωστόσο, είναι η διαχρονική κληρονομιά της Hilton εκείνη που ήθελε να τιμήσει ο Bruno Sialelli, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου. “Καθόρισε μια ολόκληρη εποχή”, δήλωσε ο σχεδιαστής πριν το λανσάρισμα της καμπάνιας. “Ο τρόπος που ντυνόταν, με το πλήθος από πούλιες και το σκύλο της στο χέρι – ήταν μια πολύ ιδιαίτερη περσόνα στα ’00s”.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Εκτός από την καμπάνια Coach τον περασμένο Δεκέμβριο, η Hilton πρωταγωνίστησε μαζί με την αδερφή της Nicky και τη μαμά τους Kathy στην καμπάνια του Valentino η οποία περιελάμβανε αναφορές στο παρελθόν της καθώς πόζαρε τραβωντας selfies δίπλα στην πισίνα με ροζ loungewear. Τα πορτρέτα της στον Lanvin ωστόσο, δείχνουν ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο.
Aπαλή και χαλαρή, η καμπανια απέχει πολύ από την πολυτέλεια, τους paparazzi και τα τσιουάουα. «Αυτή ήταν η πρώτη φορά (που ήμουν) πλήρως απογυμνωμένη από όλα αυτά και (έπρεπε να είμαι) απλώς φυσική», δήλωσε η Ηilton για τις εικόνες. Αυτή η αίσθηση γαλήνης αντικατοπτρίζεται και στη συλλογή με κομμάτια σε peach αποχρώσεις, κλασικές ραφές και ρευστές σιλουέτες.
«Αυτή η καμπάνια είναι ένα άλλο βήμα για να μάθει ο κόσμος ότι δεν είμαι μόνο αυτό που νόμιζε, αλλά στην πραγματικότητα είμαι ένα ευάλωτο άτομο – και έχω αυτήν την ευαίσθητη πλευρά», πρόσθεσε.
«Είμαι έτοιμη να είμαι αυτό που πραγματικά είμαι», συμπληρώνει η Paris Hilton.