To resale μόδας γίνεται όλο και πιο δημοφιλές και αν χρειάζεστε περισσότερες αποδείξεις, απλώς ρίξτε μια ματιά στην τέταρτη σεζόν της Emily In Paris, όπου τα κοστούμια είναι γεμάτα με vintage κομμάτια και το Vestiaire Collective παίζει εξέχοντα ρόλο στην πλοκή.

Το πολυτελές διαδικτυακό κατάστημα λιανικής είναι το πιο πρόσφατο brand μόδας που έχει την ευκαιρία να προβληθεί ως βασικό μέρος της ιστορίας στην κομψή κωμωδία του Netflix, ακολουθώντας τα βήματα της Rimowa, της Chopard και πολλών άλλων πολυτελών εμπορικών σημάτων με τις οποίες έχει συνεργαστεί η Emily Cooper στην εταιρεία μάρκετινγκ όπου εργάζεται.

Κατά τη διάρκεια του επεισοδίου πρεμιέρας της 4ης σεζόν, το Vestiaire Collective εμφανίζεται στην πλοκή της Emily στο Παρίσι καθώς η φίλη της, Mindy Chen (την οποία υποδύεται η Ashley Park) ανακαλύπτει το πολυτελές κατάστημα λιανικής στο διαδίκτυο. Παράλληλα με τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στη νέα σεζόν, η πλατφόρμα επιμελήθηκε μια συλλογή από κομμάτια σχεδιαστών εμπνευσμένα από την επιτυχημένη σειρά του Netflix, η οποία είναι διαθέσιμη για αγορές αυτή τη στιγμή.

Emily in Paris/Netflix

Μία από τις πρώτες προκλήσεις που παρουσιάζονται στα πρώτα επεισόδια της 4ης σεζόν της σειράς είναι όταν η Mindy και η μπάντα της δεν έχουν την πολυτέλεια να πληρώσουν για την εμφάνιση τους στη Eurovision. Ενώ οι σύντροφοί της προτείνουν να ζητήσουν χρήματα από τον πλούσιο φίλο της Mindy, Nico, η Emily (την οποία υποδύεται η Lily Collins) τη συστήνει στο Vestiaire Collective ως έναν τρόπο να βγάλει χρήματα πουλώντας μερικές από τις πολυτελείς εμφανίσεις της. Προς το τέλος του πρώτου επεισοδίου, η Mindy φτάνει στο Vestiaire Collective και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, πουλάει το vintage ροζ Balmain blazer φόρεμά της προσθέτωντας 3.258 € στον λογαριασμό της.

Με την άνοδο των vintage δημιουργιών στο κόκκινο χαλί, αυτή η συνεργασία έρχεται την τέλεια στιγμή. «Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο προς την ενσωμάτωση της κυκλικής μόδας στα τηλεοπτικά προγράμματα και αντανακλά τη σημασία της αγοράς μεταπώλησης μόδας σήμερα», λέει η Fanny Moizant, συνιδρυτής και πρόεδρος του Vestiaire Collective. Ωστόσο, η ενδυματολόγος της Emily στο Παρίσι, Marylin Fitoussi δεν είναι αρχάρια στη vintage μόδα. «Ακόμη και πριν από τη συμμετοχή μας σε αυτή τη νέα σεζόν, πολλά από τα ρούχα από τα προηγούμενα επεισόδια είχαν προέλθει από το Vestiaire Collective, οπότε όταν δόθηκε η ευκαιρία να εμφανιστούμε στη σειρά, νιώσαμε ότι ταίριαζε πολύ», μοιράστηκε η Samina Virk. Διευθύνουσα Σύμβουλος του Vestiaire Collective στις ΗΠΑ.

Η επωνυμία ελπίζει ότι αυτή η συνεργασία ενθαρρύνει τους θεατές να δώσουν μια ευκαιρία στις αγορές μεταπώλησης, ειδικά εάν ο στόχος τους είναι να επιτύχουν μια μοναδική προσέγγιση στο στυλ της Emily και της Mindy. «Η δύσκολη θέση της Mindy και η λύση που έδωσε η Vestiaire Collective είναι πραγματικά μια στιγμή που θα είχε απήχηση σε όλους», πρόσθεσε η Virk. “Ελπίζουμε ότι το κοινό θα ανακαλύψει την πλατφόρμα μας και πώς η μεταπώληση αγορών είναι πραγματικά ο καλύτερος τρόπος για να αναπτύξετε τη δική σας προσωπική αίσθηση του στυλ.”

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below