Η Mango θα παρουσιάσει την πρώτη της συλλογή οικιακών ειδών τον Απρίλιο προκειμένου να ολοκληρώσει το lifestyle των πελατών της πέρα από τη μόδα. Ο μεσογειακός τρόπος ζωής και ο πολιτισμός είναι οι κύριες πηγές έμπνευσης αυτού του project, το οποίο βασίζεται στο DNA της εταιρείας. Το σπίτι είναι ένα από τα βασικά σημεία συνάντησης στη μεσογειακή κουλτούρα, όπου οι οικείες στιγμές και οι μικρές απολαύσεις της καθημερινής ζωής μοιράζονται μεταξύ των αγαπημένων προσώπων.
Η συλλογή θα επικεντρωθεί σε κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα για διαφορετικά δωμάτια: το υπνοδωμάτιο, το σαλόνι και το μπάνιο, στα οποία θα προστεθούν προϊόντα για την κουζίνα και την τραπεζαρία από τη σεζόν του φθινοπώρου / χειμώνα 2021. Για το λανσάρισμα, θα περιλαμβάνει σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια, κουβέρτες, πετσέτες και μπουρνούζια, καθώς και κεριά και αρωματικά χώρου.
Η αισθητική αυτής της αρχικής συλλογής βασίζεται στο καθαρό και εκλεπτυσμένο μεσογειακό στυλ, με σύγχρονο σχεδιασμό που συνδυάζει ουδέτερα χρώματα. Η ποιότητα και η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι τα δύο βασικά στοιχεία κάθε προϊόντος. Επιπλέον, ολόκληρη η σειρά κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων θα είναι βιώσιμη και το 80% των ειδών θα παράγονται τοπικά, ενισχύοντας έτσι τη δέσμευση της Mango στη βιωσιμότητα.
Η συλλογή θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού καναλιού, Mango.com, σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές: Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Κάτω Χώρες, Πορτογαλία, Ιταλία, Πολωνία, Βέλγιο, Ελβετία, Ελλάδα, Ρουμανία, Κροατία, Αυστρία, Ιρλανδία, Σουηδία, Ουκρανία, Τσεχική Δημοκρατία και Δανία.