Ως μία από τις πιο βασικές μάρκες της Βρετανίας, η Burberry ήταν γνωστή για το εμβληματικό καρό μοτίβο της. Και από τότε που επαναπροσδιορίστηκε με τη νέα δημιουργική κατεύθυνση του Riccardo Tisci το 2018, η Burberry κατάφερε να βρει ένα νέο, νεότερο κοινό διατηρώντας παράλληλα την κληρονομιά και το κύρος της – και η πιο πρόσφατη απόδειξη αυτού είναι η μαύρη τσάντα της Irina Shayk.
Στις 26 Μαΐου, το μοντέλο εντοπίστηκε στους δρόμους της Νέας Υόρκης σε ένα σχεδόν total look από την Burberry.
Έχοντας περάσει στο παρελθόν από Givenchy και Versace, ο Riccardo Tisci κατάφερε να βρει την ισορροπία μεταξύ παλιού και νέου από τότε που μπήκε ως Διευθύνων Σύμβουλος της Burberry τον Μάρτιο του 2018. Ενώ είναι συνηθισμένο για τους νέους καλλιτεχνικούς διευθυντές αναβαθμίζουν σταδιακά την αισθητική μιας μάρκας, ο Tisci ξεκίνησε δυναμικά αναμορφώνοντας το λογότυπο του οίκου. Γρήγορα η Burberry κέρδισε την προσοχή των σύγχρονων cool παιδιών. Kαι η απόδειξη ότι ο οίκος πολυτελείας ανταποκρίνεται έξυπνα στις απαιτήσεις του street style είναι τα chunky brogues της Irina από τη συλλογή της Άνοιξης / Καλοκαίρι 2020.
H Shayk φορούσε ένα ανδρικό καρό πουκάμισο με μαύρο ποδηλατικό σορτς και μια αντίστοιχη μάσκα προσώπου. Εκτός από τα γυαλιά ηλίου της Celine, τα υπόλοιπα αξεσουάρ της ήταν αποκλειστικά Burberry – από την πολυπόθητη τσάντα Lola μέχρι τις πλεκτές κάλτσες της.
Η Lola παρουσιάστηκε το 2019 και ήταν από τα πρώτα στυλ με το νέο έμβλημα «TB» (τα αρχικά του ιδρυτή του οίκου Thomas Burberry). Έκτοτε έχει αποκτήσει cult στάτους παρόμοιο με άλλες πολυτελείς τσάντες, όπως η Chanel Le Boy ή η Fendi Baguette, καθιστώντας την μια ασφαλή και διαχρονική επένδυση.