Ενώ το «Emily in Paris» μας σύστησε τη Sylvie (Philippine Leroy-Beaulieu) ως τη μινιμαλίστρια, αν και έντονα ντυμένη Παριζιάνα διευθύντρια μάρκετινγκ, το εκλεπτυσμένο στυλ της αποκτά χρώμα στην τρίτη σεζόν. Η ενδυματολόγος Marylin Fitoussi το περιγράφει ως ένα «παιχνίδι καθρέφτη» ανάμεσα σε εκείνη και την Emily (Lily Collins).
«Ήθελα η Sylvie να αρχίσει να έχει μια πινελιά Emily στην γκαρνταρόμπα της», εξήγησε η Fitoussi . “Για μένα, [η Emily και η Sylvie] θαυμάζουν και μισούν λίγο η μια την άλλη, αλλάέχουν πολύ σεβασμό μεταξύ τους. Παρόλο που η Sylvie ενοχλείται από τον χαρακτήρα αυτής της νεαρής, γεμάτης θράσσος Αμερικανίδας, την σέβεται κιόλας με έναν τρόπο».
Σε συνέντευξη Τύπου στο Netflix, η Fitoussi εξηγεί αναλυτικά την τάση της Sylvie να ξεφεύγει από την ουδέτερη παλέτα της. «Ο χαρακτήρας της Sylvie, έχει να κανει με τα ρίσκα», λέει. «Σα να λέει στον εαυτό της «Αυτή η μικρή από το Σικάγο έχει προσωπικότητα και το δείχνει». Η Emily δεν δίνει δεκάρα για αυτό που λέμε «παριζιάνικη κομψότητα». Βάζει τα χρώματά της και είναι κομψή και δυναμική».
Η Fitoussi εξηγεί ότι γι’ αυτό βλέπουμε τώρα τη Sylvie να πειραματίζεται με φούξια, πορτοκαλί και μωβ. «Πρότεινα ένα ρούχο στη Philippine και μου είπε, “Μα δεν θα ήταν λίγο, Έmily;” Και ενώ δοκίμαζα ένα φαρδύ, ψηλόμεσο παντελόνι στη Lily, μου λέει: «Αυτό δεν είναι λίγο Sylvie;». Και είπα, ναι, αλλά εκεί είναι που οι δύο χαρακτήρες σας οι οποίοι είναι στενοί – εχθροί που αγαπιούνται, αλλά και που μισούν η μία την άλλη και συνεργάζονται – δείχνουν ένα είδος αμοιβαίου σεβασμού».
Η γκαρνταρόμπα της Sylvie αντισταθμίζεται επίσης από την αισθητική της Madeline (Kate Walsh), ιδιαίτερα στην αναδρομική έκθεση του Pierre Cadault στο δεύτερο επεισόδιο, όπου φτάνουν και οι δύο με το ίδιο φόρεμα. “Δύο όμορφες ηθοποιοί που λατρεύουν να δουλεύουν και να παίζουν μαζί. Έχουμε αυτούς τους δύο χαρακτήρες, αυτές τις δύο όμορφες γυναίκες, η καθεμία με ένα υπέροχο σώμα, που αισθάνονται και οι δύο άνετες με τη θηλυκότητά τους, τις πολύ σέξι πλευρές τους, που νιώθουν άνετα με την ηλικία τους και που δεν διστάζουν να δείξουν τι έχουν. Καθώς μεγαλώνουμε σε ηλικία, υποτίθεται ότι κρυβόμαστε — αλλά δεν θέλουμε να κρυβόμαστε» προσθέτει η Fitoussi.
Ενώ η Sylvie φοράει το μαύρο φόρεμα πολύ απλά, με γυμνό στήθος, κυματισμούς στα μαλλιά και διαμαντένια σκουλαρίκια, η Madeline επιλέγει chunky κοσμήματα Elsa Peretti. Αλλά καθώς η σχέση της Sylvie με τον Ολλανδό φωτογράφο Erik DeGroot (Søren Bregendal) συνεχίζεται, και η ίδια παραμένει συντονισμένη με την Emily, τη βλέπουμε να περνάει από οίκους όπως Alaïa και Helmut Lang σε αρχιτεκτονικά αριστουργήματα από τα αρχεία της Vivienne Westwood και του Rick Owens.