Καθώς η οικολογία έχει πλέον εισχωρήσει στην καθημερινότητά μας όλο και περισσότερα brands προσπαθούν να μειώσουν το οικολογικό τους αποτύπωμα. Τρανταχτό παράδειγμα η Everlane, η οποία ανακοίνωσε ότι στοχεύει στην πλήρη εξάλειψη της χρήσης πλαστικού στα ρούχα, τα κοσμήματα, τα παπούτσια και τη συσκευασία της μέχρι το 2021. Επίσης, ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας κολεξιόν εξ όλοκλήρου φτιαγμένη από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια, με το όνομα ‘ReNew’.
«Το πλαστικό καταστρέφει τον πλανήτη μας και υπάρχει μόνο μία λύση: να σταματήσουμε να δημιουργούμε πλαστικό και να χρησιμοποιούμε αυτό που υπάρχει ήδη. Οι εταιρείες πρέπει να αναλάβουν ηγετικό ρόλο και κάθε εταιρεία που δεν έχει δεσμευτεί ενεργά, επιλέγει να μην βελτιώσει το περιβάλλον μας», δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Everlane, Michael Preysman.
Η κολεξιόν περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία γυναικείων, αλλά και ανδρικών ειδών ένδυσης, από fleece πουλόβερ (από $55) μέχρι και puffer τζάκετ (από $175) και πάρκα. Σύμφωνα με δελτίο τύπου του brand, στην κολεξιόν ReNew θα προστεθούν αργότερα και άλλα προϊόντα, με σκοπό σε 5 χρόνια από τώρα, 100 εκατομμύρια πλαστικά μπουκάλια να έχουν ανακυκλωθεί για αυτήν την πρωτοβουλία.
Οι πρώτες ύλες των ρούχων είναι όμως μόνο η αρχή. «Με το ξεκίνημα της κολεξιόν ReNew, όλες οι πλαστικές σακούλες που χρησιμοποιούνται για την αποστολή των προϊόντων θα αντικατασταθούν με άλλες κατασκευασμένες εξ ολοκλήρου από ανακυκλωμένο πλαστικό. Μέχρι τον Μάρτιο του 2019, η Everlane θα έχει μειώσει την σπατάλη πλαστικού σε όλα τα καταστήματα λιανικής και τα γραφεία της κατά 50% και μέχρι το 2021, θα έχει μειώσει αυτή τη σπατάλη κατά 100%», αναφέρει το δελτίου τύπου.