Δεν ξέρετε πώς προφέρεται ο οίκος Loewe; Δείτε την αστεία νέα καμπάνια με πρωταγωνίστρια την Aubrey Plaza

Η τελευταία ταινία της Loewe δίνει τέλος στην ατελείωτη σύγχυση γύρω από το όνομά της με έναν μοναδικό στο είδος του διαγωνισμό ορθογραφίας.

Η τελευταία ταινία της Loewe δίνει τέλος στην ατελείωτη σύγχυση γύρω από το όνομά της με έναν μοναδικό στο είδος του διαγωνισμό ορθογραφίας. Μετά από μια σειρά από καμπάνιες που μας δισάσκουν το πώς να λέμε LO-WEH-VAY, η εξερεύνηση του ονόματός της από τη μάρκα στρέφεται στον τρόπο γραφής με το “Decades of Confusion“.

Σε σκηνοθεσία από την Ally Pankiw και σενάριο του Dan Levy, στο βίντεο  πρωταγωνιστεί ο Levy ως ο κριτής ενός διαγωνισμού ορθογραφίας από το 1971 έως σήμερα, με την Aubrey Plaza να ανεβαίνει στη σκηνή ως μια σειρά από χαρακτήρες διαγωνιζόμενων από κάθε εποχή.

Με τη βοήθεια εμβληματικών κομματιών από το αρχείο LOEWE, καθώς και της βραβευμένης hair stylist Michelle Ceglia, η Plaza ξεκινά ως αγχωμένη διαγωνιζόμενη με curtain bangs και υπερμεγέθη γυαλιά της δεκαετίας του ’70 . Στο πλάνο της δεκαετίας του ’80, η Plaza ενσαρκώνει το τολμηρό, πολύχρωμο στυλ του Μαϊάμι. Στη συνέχεια, για τη σκηνή του διαγωνισμού της δεκαετίας του ’90, η ηθοποιός υποδυεται μια τεξανή socialite με την τσάντα Amazona του οίκου. Για την τελική εμφάνιση του 2024, η Plaza φοράει το φόρεμα σε σχήμα αυτοκινήτου του οίκου και τις αγαπημένες balloon γόβες από τη συλλογή του φθινόπωρου/χειμώνα 2022.

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below