Ο Tommy Hilifiger, ίσως ο πρώτος σχεδιαστής που μας έρχεται στο μυαλό όταν «πέφτει» στο τραπέζι το ζήτημα της αμερικανικής μόδας, επέστρεψε στη βάση του, την πόλη που δεν κοιμάται ποτέ για να παρουσιάσει τη Fall 2022 Ready-to-wear συλλογή του. Επρόκειτο περισσότερο για μία διαδραστική εμπειρία με μεγάλο ενδιαφέρον, παρά για μία κλασική επίδειξη.
Το θέαμα που παρακολουθήσαμε το βράδυ της Κυριακής, 11/09, ήταν ένα ακόμα βήμα στο μέλλον της μόδας. Το show πραγματοποιήθηκε στο Brooklyn της Νέας Υόρκης – υπό την αναπάντεχη συνοδεία της βροχής- και μεταδόθηκε ζωντανά από το Tommy Play στην παγκόσμια ψηφιακή πλατφόρμα Roblox και από το tommy.com, ενώ παράλληλα προσέφερε στο κοινό τη δυνατότητα των αγορών “See Now, Buy Now”. Κάθε θεατής μπορούσε να αγοράσει οποιοδήποτε look σε πραγματικό χρόνο τη στιγμή που προβάλλονταν στην πασαρέλα.
Όλη η βραδιά ήταν μια γιορτή προς τιμήν της αμερικανικής ποπ κουλτούρας και της δημιουργικής έκφρασης, έτσι όπως διαμορφώθηκαν από τον Andy Warhol τις δεκαετίες του ’70 και του ’80. Το A-list κοινό βρέθηκε σε ένα set, σκόπιμα ημιτελές, πλάι σε ένα cast προοδευτικών καλλιτεχνών. Ο Jon Batiste αγκάλιασε την ιδέα και έδωσε μια αυτοσχέδια παράσταση καθώς περπατούσε στο (red) carpet, ενώ το κλείσιμο του show περιλάμβανε μια μοναδική εμφάνιση από τον drummer και παραγωγό Travis Barker, ο οποίος ερμήνευσε ένα μουσικό θέμα αποκλειστικά για το Tommy Factory, με φόντο το Skyline.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
H πασαρέλα γέμισε με ένα diverse καστ μοντέλων, φιλοξενώντας μεταξύ άλλων τις Lila Kate Moss, Winnie Harlow, Julia Fox, Paloma Elsesser, Ashley Graham, αλλά και τον 75χρονο Bob Colacello, πρώην διευθυντή σύνταξης του περιοδικού Interview Magazine, που ξεκίνησε να εκδίδεται στα τέλη του ’60 από τον Andy Warhol. To studio του Warhol στη Νέα Υόρκη, το θρυλικό The Factory, και η ιστορία που κουβαλάει ενέπνευσαν τον Hilfiger να σχεδιάσει τη συλλογή “Tommy Factory”.
Σύνολα που μοιάζουν να ξεπήδησαν από τους διαδρόμους ενός αμερικανικού κολεγίου έδωσαν ζωή στο όραμα του σχεδιαστή για το preppy στυλ νέας γενιάς και εγκαινίασαν το νέο μονόγραμμα του οίκου, “ΤΗ”, το οποίο σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον Fergus Purcell. Άνετα, αυθάδικα και cool. Aυτές οι λέξεις μας ήρθαν στο μυαλό όταν είδαμε τα oversized ριγέ πόλο, τα χνουδωτά bucket hats, τις υπερμεγέθεις τσάντες, τα κοντά κολεγιακά πουλόβερ, τις chunky αλυσίδες και τους τολμηρούς χρωματικούς συνδυασμούς. Κάθε σύνολο ήταν μια διασκευή του παραδοσιακού αμερικανικού στυλ, εμπνευσμένη από τη σύγχρονη streetwear αισθητική.
Ωστόσο η μεγαλύτερη έκπληξη ήρθε τη στιγμή που η πασαρέλα γέμισε με τις τολμηρές και αντισυμβατικές προτάσεις της capsule συλλογής Tommy Hilfiger x Richard Quinn. Υπερμεγέθη puffer που συνδυάζουν το χαρακτηριστικό φλοράλ του Βρετανού σχεδιαστή με το καινούριο μονόγραμμα του οίκου, baggy σιλουέτες, δερμάτινα biker τζάκετ με καρφιά – σήμα κατατεθέν του σχεδιαστή με την σέξυ φετιχιστική διάθεση –, ντένιμ catsuits και ψηλές καουμπόικες μπότες από το ίδιο υλικό ήταν μόνο μερικές από τις edgy προτάσεις που προέκυψαν από αυτή την εκρηκτική συνεργασία.