Ο Kim Jones ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση της Fendi εν μέσω της πανδημίας και από το πρώτο λεπτό κατάφερε να μας συνεπάρει με το κύμα ανανέωσης που έφερε στο DNA του οίκου, εξαίροντας την ακαταμάχητη θηλυκότητα με έναν μοναδικό τρόπο.
Ο Άγγλος σχεδιαστής σε συνεργασία με τη Silvia Venturini Fendi, υπεύθυνη για τα αξεσουάρ, άνοιξε την πολυαναμενόμενη Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο με ένα show που αποτέλεσε φόρo τιμής στα σχέδια του σπουδαίου illustrator των 60s και των 70s, Antonio Lopez, εξυμνώντας συγχρόνως ένα από τα πιο σπουδαία club στην ιστορία, το Studio 54.
Τα σχέδια του Antonio Lopez ενός από τους πιο στενούς φίλους του Karl Lagerfeld, τον οποίο διαδέχτηκε ο Kim Jones, κατάφεραν να επηρεάσουν βαθιά τον κόσμο της μόδας τις δεκαετίες του 60′, του 70′ και του 80′ και σήμερα 50 χρόνια μετά απέδειξαν πως συνεχίζουν να εμπνέουν νέες ιδέες στους σχεδιαστές.
Η συλλογή ξεκίνησε με total white power suits σε θηλυκές γραμμές κλείνοντας με επιβλητικά looks σε μαύρο χρώμα. Το κεντρικό μέρος αποτέλεσε μία έκρηξη χρωμάτων και αφηρημένων μοτίβων με τα σχέδια του Lopez πάνω σε αέρινα σατέν φορέματα, tunics και knee-high μπότες να μας ταξιδεύουν στις εντυπωσιακές εμφανίσεις των Bianca Jagger, Karl Lagerfeld και Jessica Lange στο Studio 54.
Τα oversize χνουδωτά πολύχρωμα παλτό μαζί με τα εντυπωσιακά charleston φορέματα από τα roaring 1920s και τα λαμπερά σατέν co-ords, που συνδυάστηκαν με triangle bikini tops, ξεχώρισαν γιορτάζοντας την επάνοδο της party διάθεσης. Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε και το πρόσφατο παρελθόν με τάσεις όπως τα frameless γυαλιά σε ροζ τόνους αλλά και τα γούνινα barely there σανδάλια να κάνουν την επανεμφάνισή τους.
Τα επιμελώς σχεδιασμένα looks, οι κλασικές σιλουέτες και οι χρωματικές διαβαθμίσεις αποτέλεσαν τα κεντρικά σημεία του πρώτου φυσικού show από την στιγμή που ο Kim Jones ανέλαβε την καλλιτεχνική διέυθυνση του οίκου. Mέσα σε ένα συναρπαστικό λαβύρινθο από καθρέπτες μεταφερθήκαμε νοερά στην θρυλική δεκαετία του 70′, κάτω από τους ανεβαστικούς ρυθμούς των “Ain’t No Mountain” και “Now That You’re Gone” που ενορχήστρωσαν το show.
Όλες οι post pandemic προτάσεις του ιταλικού οίκου απέπνεαν δυναμισμό και αισιοδοξία, επισημαίνοντας το κεντρικό μήνυμα της συλλογής «Η εξέλιξη: επιτρέπει σε ένα κορίτσι να ελλίσεται». Στην αυγή μίας νέας εποχής δίχως περιορισμούς, ο ιταλικός οίκος αξιοποιώντας το μεγαλείο του παρελθόντος μας εισήγαγε στη νέα διαχρονικότητα, που παντρεύει το παρόν με το παρελθόν με ένα μοναδικό τρόπο.