Στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού, η Gabriela Heast παρουσίασε το τελευταίο μέρος της τριλογίας που έχει ονομάσει “Climate Success” (Κλιματική Επιτυχία). Η φιλοσοφία της Ουρουγουανής σχεδιάστριας εστιάζει στην ενδυνάμωση των γυναικών και σε μία πιο υπεύθυνη μόδα. Βασικότερος στόχος της είναι να φέρει την επανάσταση στο χώρο της μόδας – και μέχρι στιγμής το έχει καταφέρει με μεγάλη επιτυχία. Απόδειξη αποτελούν οι βιώσιμες συλλογές που υπογράφει κάθε σεζόν, οι οποίες έχουν μεγάλη απήχηση στην αγορά. Οι Katie Holmes, Kate Middleton, Meghan Markle και πολλά ακόμα ονόματα διασήμων βρίσκονται στο πελατολόγιο του γαλλικού οίκου.
Η συλλογή για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας εμπνέεται από τη σπουδαιότερη ζωγράφο του 17ου αιώνα, την Artemisia Gentileschi (Αρτεμίζια Τζεντιλέσκι). Η Ιταλίδα καλλιτέχνιδα του μπαρόκ υπήρξε μια επαναστάτρια του Μεσαίωνα. Δεν είναι μόνο ότι ξεχώρισε σε μια εποχή που η τέχνη ήταν καθαρά ανδροκρατούμενη. Κατάφερε να επικοινωνήσει το προσωπικό της δράμα μέσω της φεμινιστικής τέχνης της – κάτι αντίστοιχο με αυτό που έκανε αιώνες αργότερα η Frida Kahlo. Στα έργα της μετέφερε όλη τη φρίκη της δικής της ζωής σε άκρως ρεαλιστικές, σκληρές πολλές φορές, ζωγραφιές. Υπήρξε μια γυναίκα που καπιέστηκε και κακοποιήθηκε σωματικά και ψυχολογικά προτού καταφέρει να σταθεί στα πόδια της. Τα έργα της απεικόνιζαν γυναίκειες – βιβλικές κατά κύρια βάση – μορφές. Στόχος της ήταν η προβολή της γυναικείας αποφασιστικότητας και δύναμης, σε αντίθεση με τις ιδιότητες της αδυναμίας και τις ευαισθησίας που αποδίδονταν κατά κύρια βάση στις γυναίκες την εποχή της.
Φέρνοντας στο προσκήνιο το όνομα ακόμα μίας γυναίκας που βρισκόταν επί αιώνες στο περιθώριο επειδή τόλμησε να καταγγείλει το βιασμό της και να χρησιμοποιήσει την τέχνη της για να αντισταθεί στην πατριαρχική καταπίεση, η Hearst δημιούργησε μία συλλογή γεμάτη αναγεννησιακές αναφορές η οποία βασίστηκε κατά κύριο λόγο στο έργο της ζωγράφου «Η Εσθήρ πριν από τον Ασούηρο», που απεικονίζει την Εσθήρ να πείθει με επιτυχία τον βασιλιά Ασουήρο να χαρίσει τη ζωή των Εβραίων. «Αγαπούσε πραγματικά τα ρούχα», δήλωσε η Hearst αναφερόμενη στη ζωγράφο. Το αποτέλεσμα αυτού του καλλιτεχνικού διαλόγου ήταν μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση στη μόδα. Έτσι είδαμε την πασαρέλα να γεμίζει με κομμάτια όπως μία κάπα από ανακυκλωμένο νάιλον, ένα δερμάτινο skirt-suit, ένα πολύχρωμο φολκλορικό φόρεμα, ένα φόρεμα με διάτρητο κέντημα, αλλά και δύο εμπριμέ καμπαρντίνες που θύμιζαν αρλεκίνο.
Παρακολουθήστε το σόου:
Φωτογραφίες: Launchmetrics.com/Spotlight