Για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022 ο Matthew M Williams, καλλιτεχνικός διευθυντής του Givenchy από την αρχή της καραντίνας, παρουσίασε το πρώτο του φυσικό show, δημιουργώντας μία συλλογή που συνιστά ένα κράμα πολυτέλειας και πρακτικότητας. Τα 76 looks προέκυψαν ύστερα από συνεργασία με τον Αμερικανό ζωγράφο, Josh Smith, που «έδωσε ζωή» στην κλασική industrial αισθητική του οίκου. Τα ζωηρά χρώματα που εισήγαγε έφεραν ένα κύμα ζωντάνιας στη μονοχρωματική αισθητική του Williams, δημιουργώντας ένα πλέγμα αντιθέσεων.
Η συλλογή αποτίει φόρο τιμής στην παράδοση του οίκου, συνδυάζοντας το κλασικό στοιχείο με το νέο και το ανατρεπτικό μέσα από τον πειραματισμό με τα υφάσματα, αξιοποιώντας ειδικές τεχνικές από τις οποίες προκύπτουν διαχρονικές σιλουέτες. Όλα τα σύνολα ήταν φτιαγμένα με έμφαση στην λεπτομέρεια, αποτελώντας κατά κάποιον τρόπο έναν πρόδρομο της couture συλλογής, που πρόκειται να παρουσιάσει ο σχεδιαστής τον επερχόμενο Ιανουάριο.
Κλασικά καρό μοτίβα, λεπτομέρειες από δέρμα Napa και μοχέρ μαλλί ενώθηκαν με νεοπρένιο – ελαστικό ύφασμα – για να δημιουργήσουν κορσέδες και βολάν εμπνευσμένα από το αρχείο του Monsieur de Givenchy, γενάρχη του οίκου. Με την ίδια τεχνική δημιουργήθηκαν φούστες και σορτς τα οποία συνδυάστηκαν με τις knee-high clog μπότες – νέα προσθήκη στο τμήμα υποδημάτων του οίκου – που κέρδισαν τις εντυπώσεις σε ποικιλία χρωμάτων.
Ta αφηρημένα σχέδια του Smith, με τα πρόσωπα των κλόουν και τα τρομακτικά τους χαμόγελα, αποτυπώθηκαν στα distressed τζιν και στα σκισμένα κολάν της συλλογής, προσφέροντας μία εντελώς διαφορετική αισθητική στο πνεύμα της συλλογής. « Ήταν μία ενδιαφέρουσα ευκαιρία να βγω έξω από το comfort zone μου και να ανακαλύψω έναν καινούριο χώρο» δήλωσε ο Williams.
Το show, που έλαβε χώρα στο στάδιο La Défense Arena, πραγματοποιήθηκε υπό τους ρυθμούς των κομματιών του Αμερικανού ράπερ, Young Thug, ο οποίος μοιράστηκε υλικό από το νέο του αδημοσίευτο album, Punk, που πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 15 Οκτώβρη.
Ακολουθεί το βίντεο με το show: