H ιδέα μιας Αμερικανίδας που καταφθάνει στο Παρίσι προσπαθώντας να επιβιώσει, αποκρυπτογραφώντας τα cliché της χώρας, έχει δοκιμαστεί επί σειρά ετών στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση. Υπήρχε η Audrey Hepburn στο Funny Face, η Bloss Waldorf στο Gossip Girl και η Carrie Bradshaw στο Sex and the city.
Η Emily Cooper, το αστέρι της νέας σειράς του Netflix, θυμίζει κατά πολύ την Carrie Bradshaw, αφού ο παραγωγός της σειράς Sex and the city, υπογράφει και το “Emily in Paris”, ενώ τα κοστούμια της σειράς έχουν δημιουργηθεί από τη μοναδική Patricia Field – επίσης ενδυματολόγο της iconic σειράς.
Φοράει flannel, επειδή είναι Αμερικανίδα
Φτάνοντας στο Παρίσι, η Emily εμφανίζεται με flannel πουκάμισο. Η πρώτη στυλιστική της επιλογή έρχεται σε αντίθεση με το κομψό trendy στυλ που θα έχει έπειτα, όταν από τα απλά καρώ πουκάμισα θα προτιμήσει εντυπωσιακά πολύχρωμα φορέματα, μοντέρνες τσάντες με ιδιαίτερα μπρελόκ και λαμπερά κοσμήματα.
Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις η Emily είναι στο…Παρίσι
Δεν είμαστε σίγουρες πόσες φορές αναφέρεται η λέξη «Παρίσι» στα δέκα επεισόδια της σειράς, είτε στο σενάριο, είτε στο ενδυματολογικό τομέα. Κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίασης με τη νέα της ομάδα, η οποία αντιπαθεί άμεσα τους Αμερικάνους, η Emily προσπαθεί να κυριαρχήσει στα μάτια τους φορώντας ένα ζευγάρι Louboutin κι ένα Alice + Olivia πουκάμισο με τύπωμα τα αξιοθέατα του Παρισίου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η Patricia Field μας παρουσιάζει δύο πλευρές της πρωταγωνίστριας: αυτή που η Emily νιώθει ξένη στη γαλλική πρωτεύουσα – βλέπεις η μαξιμαλ πλευρά της δεν τη βοηθάει πολύ – κι αυτή που η “αμερικανική της στυλιστική άποψη” ισχυροποιείται, κάμπτοντας όποιες αρνητικές αντιδράσεις βρεθούν μπροστά της.
Τα looks της είναι απεριποιήτα, αλλά bossy
Αν περίμενες μια σειρά με ένα κομψό γαλλικό κορίτσι, που θα πίνει καθημερινά chocolat au lait κάτω από τον πύργο του Eiffel, τότε αυταπατάσαι! Η λεπτότητα δεν είναι η ειδικότητα της Emily Cooper – ακόμη κι όταν φοράει ένα κλασικό κοκτέιλ φόρεμα, δεν μπορεί να αντισταθεί στην προσθήκη μιας κιτς τσάντας με extravagant prints. Αυτή η βαριά ενδυματολογική της επιλογή είναι σαφώς σκόπιμη: η εμφάνισή της είναι τόσο μαξιμαλιστική, τόσο πολυεπίπεδη και έρχεται σε σύγκρουση με το κομψό french style που επικρατεί στην πόλη του φωτός. Από το καπέλο Kangol, μέχρι τον ανεξήγητο rainbow straw καπέλο σε μια σκηνή της σειράς, η ηρωίδα φαίνεται πως δεν ενστερνίζεται τα λόγια της Coco Chanel περί μινιμαλισμού.
Φοράει σωρηδόν προϊόντα Chanel
Μιλώντας για Chanel, όπως κι η Carrie Bradshaw στο SATC, δεν θα μπορούσαμε παρά να αναρωτηθούμε: Πώς η Emily Cooper έχει αγοράσει όλα αυτά τα προϊόντα αφού το στυλ δεν ταιριάζει με τη je ne sais quoi συμπεριφορά; Τα κοσμήματα και οι τσάντες του οίκου Chanel εμφανίζονται έντονα στη σειρά, ενώ η 2.55 τσάντα του οίκου με μαργαριτάρια που φοράει η ηρωίδα στο σετ της φωτογράφησης του αρώματος De L’Heure και το εντυπωσιακό chocker με μικρά Chanel σύμβολα, εντυπωσιάζουν το φιλοθέαμον κοινό.
Oι Tabi μπότες είναι μια όαση στο στυλιστικό κυκεώνα που δημιουργείται στη σειρά
Και αυτό λέει κάτι. Η Emily εκπλήσει τα πλήθη επιλέγοντας ένα ζευγάρι μπεζ Tabi boots από τον οίκο Martin Margiela στο δεύτερο επεισόδιο. Το υπόλοιπο σύνολο μπορεί να είναι αμφιλεγόμενο, αλλά super stylish – ένα jazzy bomber σακάκι, μια μπλούζα πουά συνδυασμένη με nude σιφόν φούστα. Ένας ενδιαφέρων συνδυασμός από τη βασίλισσα του styling Patricia! Οι Tabi μπότες έχουν γίνει ένα κλασικό – signature κομμάτι της γαλλικής streetstyle μόδας.
Pierre Caudault, ένα όνομα, μια σχεδιαστική ωδή με παλιακή ταυτότητα
Δεν μπορούσαμε να αφήσουμε αυτό το άρθρο χωρίς να αναφέρουμε τον Pierre Caudault, μία από τις κεντρικές προσωπικότητες της σειράς – έναν σχεδιαστή μόδας με ισότιμη καριέρα με αυτή των Karl Lagerfeld και Jean-Paul Gaultier. Kατά τη συνάντησή του με την Emily και παρατηρώντας το – καθόλου απλό – μπρελόκ σε σχήμα καρδιάς της τσάντας, εκρήγνυται από οργή, αποκαλώντας την «βασική». Αυτή η στιγμή στη συνέχεια μετατρέπεται σε μια ολόκληρη ιστορία, όπου η Emily παρευρίσκεται στην όπερα Palais Garnier με ένα φόρεμα Christian Siriano και τιάρα στα μαλλιά, που θυμίζει την εμφάνιση Edith Head x Hubert de Givenchy της Audrey Hepburn στην ταινία Funny Face, πριν ξεκινήσει μια ομιλία με τον Caudault για το πώς η μόδα χρειάζεται τις “βασικές” κοπέλες για να επιβιώσει.