Εάν υπάρχει ένα πράγμα που έχει αποδείξει το Instagram τις τελευταίες εβδομάδες, είναι ότι κρύβουμε όλοι ένα σεφ και έναν αρτοποιό μέσα μας. Με περισσότερο χρόνο στα χέρια μας, είναι φυσικό να βλέπουμε μια ανοδική τάση στις δραστηριότητες αυτές – πράγματα για τα οποία συνήθως δεν έχουμε χρόνο, είτε πρόκειται για το μαγείρεμα ενός γεύματος τριών πιάτων είτε για το ψήσιμο ψωμιού. Και παρόλο που το Instagram είναι ένας καλός τρόπος για να καταλάβουμε τι κάνουν όλοι στην κουζίνα, οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο μας δίνουν μια ιδέα για το τι κάνουν οι άνθρωποι όταν δεν κάνουν δημοσιεύεσεις στα social media.
Ο δείκτης αγορών Lyst αποκαλύπτει σε πραγματικό χρόνο τις αναζητήσεις όσο “Μένουμε σπίτι” για να δούμε πώς ο νέος κορωνοϊός επηρεάζει τις ηλεκτρονικές συνήθειες αγορών μας. Όπως θα περίμενε κανείς, σημειώθηκε μείωση στις αναζητήσεις για προϊόντα πρώτης ανάγκης που σχετίζονται με την εργασία, όπως τσάντες και φορέματα, με άνετα κομμάτια, όπως τα sneakers και τα κολάν, και πιο σέξι προϊόντα όπως τα εσώρουχα να σημειώνουν άνοδο.
Ο Lyst λοιπόν αναφέρει ότι οι παγκόσμιες έρευνες για εσώρουχα αυξήθηκαν κατά 9%. Και παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι από εμάς πλέον ζουν φορώντας loungewear, αναβαθμίζοντας την σουτιέν και την εσώρουχα μας με μερικά πιο σέξι και ανοιξιάτικα κομμάτια είναι ένας εύκολος τρόπος να κάνουμε μια σχετική ανανέωση τη ζωή μας ή και μια ευχάριστη έκπληξη στο τον σύντροφό μας.
Body Wolford, Wolford Boutiques
Δαντελένιο φλοράλ σουτιέν και σλιπ, και τα δύο Tezenis
Πουά σουτιέν και σλιπ με λεπτομέρειες από δαντέλα, και τα δύο Intimissimi
Δαντελένιο φλοράλ σουτιέν και σλιπ, και τα δύο Intimissimi
Σουτιέν και σλιπ με μοτίβο, και τα δύο Wolford, Wolford Boutiques
Δαντελένιο σουτιέν Wolford, Wolford Boutiques
Φλοράλ νυχτικό, Yamamay
Δαντελένιο σουτιέν και σλιπ, και τα δύο Yamamay.