Η βασίλισσα του mix & match, Emily Cooper, έκανε τους περισσότερους από μας να ουρλιάζουμε καθ’ όλη τη διάρκεια του Emily in Paris, καθώς προκάλεσε εξαιρετικά σχόλια με τα στοιχειώδη γαλλικά που μιλούσε με αμερικανική προφορά, με το γαλλικό love story με τον Gabriel αλλά και με τα μποτάκια Tabis του οίκου Margiela, συνδυασμένα με maximal τρόπο. Κάθε σκηνή της δημοφιλούς σειράς του Netflix είναι μια ωδή στο αμερικανικό στιλ που εισήλθε απροσδόκητα στην γαλλική κουλτούρα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Emily In Paris (@emilyinparis)

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα “Year In Fashion” του Lyst, η οποία δημοσιεύτηκε πριν από λίγες ημέρες, οι προβολές της σελίδας στα καπέλα του Kangol αυξήθηκαν κατά 324% όταν η Emily έμαθε την ακριβή ονομασία τους από την ευγενή ηθοποιό/μοντέλο Brooklyn Clark. Επιπλέον, οι αναζητήσεις για τις Ganni φούστες αυξήθηκαν κατά 289% μετά το επεισόδιο στο οποίο φάνηκε να φοράει μια κίτρινη ασύμμετρη από τη σκανδιναβική μάρκα. Με το Netflix να επιβεβαιώνει πρόσφατα ότι έρχονται δύο ακόμη σεζόν, εμείς μπορούμε να μαντέψουμε τη σίγουρη παρουσία της Patricia Field, της στυλίστριας που βρίσκεται πίσω από πολλές κινηματογραφικές επιτυχίες, όπως Sex and the city και The Devil wears Prada.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Emily In Paris (@emilyinparis)

Άλλες μεγάλες ποπ στιγμές που έκαναν τους ανθρώπους να σπεύσουν στη γραμμή αναζήτησης του Google, ήρθαν αμέσως μετά την κυκλοφορία του εμβληματικού βίντεο “WAP” της Cardi B και της Megan Thee Stallion, με τους φανς να ψάχνουν μανιωδώς ρούχα με το print της λεοπάρδαλης και snake skin, αυξάνοντας έτσι τα ποσοστά κατά 201%. Επιπλέον, το άλμπουμ Black Is King της Beyoncé ήταν μια τεράστια στιγμή για τον σχεδιαστή Marine Serre, σημειώνοντας άνοδο των αναζητήσεων κατά 426% σε μόλις 48 ώρες.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cardi B (@iamcardib)

Ωστόσο ήταν μια κερδοφόρα χρονιά για την άνετη μόδα, με Crocs, Birkenstocks, Ugg παντόφλες, παντελόνια Nike και σορτς Prada να μπαίνουν σε όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά καλάθια online καταστημάτων, ενώ δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι οι αναζητήσεις για μάσκες αυξήθηκαν κατά 502 %.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @harrystyles

Οι περισσότερες αναζητήσεις οφείλουν την αναπάντεχη αύξησή τους σε ποπ φιγούρες της μόδας του 2020, όπως Harry Styles, Lizzo, Travis Scott και το μέλος του κορεάτικου συγκροτήματος BTS, Kim Namjoon.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below