Μήνας Ενημέρωσης και Πρόληψης για τον Καρκίνο του Μαστού είναι ο Οκτώβριος και οι celebrities παγκοσμίως συμμετέχουν σε δράσεις για να διαδώσουν το μήνυμα της πρόληψης.
Η Stella McCartney σχεδίασε ένα limited edition t-shirt και ξεκίνησε την καμπάνια με τίτλο“Toilet, Teeth, Tits” ή “The Triple T”, για να ενημερώσει περισσότερο κόσμο επί του θέματος. Στην καμπάνια που προάγει τη σπουδαιότητα που έχει η πρόληψη για τον καρκίνο του μαστού, συμμετέχουν οι πρωταγωνιστές της σειράς Sex Education, αλλά τη στηρίζει έμπρακτα και η Charlize Theron.
H ηθοποιός, που είναι αρκετά ευαισθητοποιημένη σε κοινωνικά ζητήματα, φορά το μπλουζάκι με το μήνυμα της καμπάνιας, η οποία μας υπενθυμίζει ότι η εξέταση για τον καρκίνο του μαστού στο σπίτι (ψηλάφιση) πρέπει να γίνει συνήθεια, όπως ακριβώς το πλύσιμο των δοντιών μας.
View this post on Instagram
Για κάθε μπλουζάκι που θα πωλείται στο stellamccartney.com, το #StellaCares Foundation θα δωρίζει ένα σουτιέν για την περίοδο μετά την μαστεκτομή σε μια γυναίκα που το χρειάζεται.