Ευτυχώς υπήρχε και αυτή η ομελέτα, για την ακρίβεια «το όραμα της ομελέτας» όπως είπε ο Τανιμανίδης, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμη φορά ότι φέτος θα είναι μια χρονιά όπου το ταλέντο του όχι απλά θα ξεδιπλωθεί αλλά θα μας τυλίξει κι από το λαιμό.
Και κάπως έτσι οι μη μου άπτου Διάσημοι, οι «Σφάχτες της πρωτεΐνης» είδαν ασπράδια και δεν υπολόγισαν τίποτα. Μπήκαν στον στίβο μάχης, πέρασαν εμπόδια με σκοινιά και κρίκους, κυλίστηκαν στην άμμο και έβαλαν στο καλάθι τόσα δισκάκια θαρρείς και τάιζαν Κουλοχέρη στο Λουτράκι.
Ούτε Φράουλας, ούτε Θοδωρής, ούτε Ντάρια δεν κατάφεραν να εμποδίσουν τους πεινασμένους ανθυποστάρ οι οποίοι με τον φόβο ότι ο Στελάρας μπορεί να τους ταΐσει και πάλι πεταλίδες και σαλιγκάρια πήραν φόρα κι έβαλαν φωτιά στην στράτα τους. Κέρδισαν και μάλιστα έβγαλαν νοκ άουτ τον Θοδωρή ο οποίος τραυματίστηκε στο χέρι και ο γιατρός συνέστησε αποχή. Αυτό είναι απώλεια για τους Μαχητές η οποία θα φανεί αργότερα καθώς ο δίμετρος καλλονός εκτός από ωραίο θέαμα που προσφέρει στις κορασίδες που τον παρακολουθούν κάθε βράδυ να βάζει ρούχα στο πλυντήριο διαφημίζοντας απορρυπαντικό και να αγωνίζεται στην λάσπη την τυχερή που ακουμπά τους καλοσχηματισμένους κοιλιακούς του, τώρα πια θα τον καμαρώνουν από τον πάγκο.
Την ομελέτα απ’ ότι έδειξαν τα πλάνα την έφαγαν αμάσητη οι Διάσημοι και το πρωτεϊνούχο ποτό το ήπιαν με την συσκευασία την οποία λογικά θα έφτυσαν κάπου στην παραλία τους. Η Χατζίδου λίγο ακόμη και θα δάγκωνε τον σβέρκο του Νάσου από την πείνα αλλά ευτυχώς το παλικάρι την είδε και απομακρύνθηκε.
Στους Μαχητές το κλίμα ήταν βαρύ από την αρχή. Η Κοκαλίτσα είχε αρχίσει να καταλαβαίνει ότι το γεγονός πως επαναλαμβάνει κάθε δέκα λεπτά στην οθόνη την ίδια φράση, κάνοντας το μαρτύριο της σταγόνας να μοιάζει με χάδι θα την έθετε εκτός με συνοπτικές διαδικασίες. Αυτό το «δεν κατάφερα να δώσω μέχρι σήμερα το 100% των δυνάμεων μου» είναι λίγο πιο κουραστικό από τα παράπονα του Ολυμπιακού για την διαιτησία στο μπάσκετ και του Ουγγαρέζου που δεν του σηκώνει ο Λάτσιος το τηλέφωνο.
Η Ροδάνθη άρχισε να δείχνει τον πραγματικό και υπέροχο χαρακτήρα που κρύβεται πίσω από αυτό το παιδόμορφο μουτράκι και που σε λίγο, αν εξελιχθεί με βάση τις προσδοκίες που καλλιεργεί θα κάνει την παραλία των Μαχητών ίσιωμα. «Δεν είμαστε ομάδα δεμένη και όποιος το λέει αυτό μάλλον κάτι δεν έχει καταλάβει ή λέει ή το λέει έτσι». Να τα, να τα, τα πυρομαχικά.
Και φυσικά ο Νίκος. Αυτός ο άνθρωπος ο οποίος καταφέρνει να μιλά και να σε χτυπά στο πρόσωπο ταυτόχρονα. Να ξεκινά μία φράση και με την πρώτη λέξη να νομίζεις ότι σε χτύπησε ρεύμα υψηλής τάσης, να αφηγείται την ιστορία του και να κρύβεσαι μη σε πάρουν τα σκάγια. «Μιλά σαν το πρόεδρο του Εδεσσαϊκού, μάγκες» διαπιστώνουν οι άρρενες χρήστες του twitter κάνοντας εμάς τις γυναίκες να καταλαβαίνουμε πως κάτι δεν πάει καλά. Το θέμα είναι ότι ο Cinemagugu όσο και να μιλάει στο τέλος δεν λέει τίποτα. Κάτι για τραυματισμούς, κάτι για ομάδες, κάτι για χρησιμότητα. Τι σημασία έχουν όλα αυτά; Βάζεις την τηλεόραση στο mute και έχεις πετύχει βωβό κινηματογράφο μοναδικής ευκρίνειας και απόδοσης.
Η Αγγελική μάλλον περίμενε ότι θα δει την πίστα του «Ελευθέριος Βενιζέλος» λίγο πιο σύντομα απ’ όσο θα ήθελε και όταν ήρθε η ώρα του Συμβουλίου του Νησιού περίμενε την ετυμηγορία με σχετική ψυχραιμία. Φυσικά ο Τανιμανίδης έδωσε για μία ακόμη ρεσιτάλ και κάπου εκεί ένα ρίγος διαπέρασε τα σώματά μας αναπολώντας το προηγούμενο Συμβούλιο και τον μοναδικό, τον ανεπανάληπτο Τσανγκ. Πού είναι αυτό το παλικάρι να ψηφίσει την Ελισάβετ; Πού είναι αυτός ο γίγαντας να επιχειρηματολογήσει και να κάνει την πείνα να παραμερίσει μπροστά στο σκεπτικό – τυφώνα..
Φευ! Ο Τανιμανίδης αγκαζέ με το όνειρο της ομελέτας και με βαρετές ερωτήσεις έκανε το Συμβούλιο να μοιάζει ατελείωτο. Μέχρι φυσικά που πήρε η Ντινάρα το όπλο της. Αυτή η μάγισσα της Ψυχαγωγίας, αυτή η αδικημένη ψυχή, η Μαλένα των ριάλιτι που μπήκε να αποδείξει την αθωότητά της.
Υποκλίνομαι στο ταλέντο της και στο γεγονός πως μόνο αυτή μπορεί να κάνει πια το παιχνίδι να θυμίζει το «Πλοίο της αγάπης». Το κορίτσι δεν καταλαβαίνει τίποτα. Αφού μας κεραυνοβόλησε στην αρχή του επεισοδίου λέγοντας πως «δεν πεινάω πολύ γιατί έχω απόθεμα» κάνοντας τις απανταχού ανορεξικές να μασάνε τα κολάν τους μπήκε στο Συμβούλιο και έστησε κάτι που θα ζήλευαν Γκροτόφσκι, Κουν και Στανισλάφσκι. Το θεριό αυτό προφανώς από τις πολλές ώρες μαθητείας στην Φιλοσοφική, παραδειγματιζόμενη από την θεωρία του «θεάτρου εν θεάτρω» έστησε ένα αντίστοιχο «ριάλιτι εν ριάλιτι». Πήρε φόρα κι έστησε τη δική της εκπομπή. Πήγε την ενότητα των ερωτήσεων που εφαρμόζει στην εκκίνηση κάθε αγωνίσματος ένα επίπεδο πιο πάνω. Αρχισε να κάνει ερωτήσεις, να πυροβολεί με χαμόγελο και φαρμακερά βέλη τους συμπαίκτες της και φυσικά την μεγάλη αντίπαλο, την Κατερίνα Δαλάκα. «Ποια είναι η σχέση σου Δαλάκα, αυτός που φανταζόμαστε;» Η μεγάλη στιγμή του παιχνιδιού γράφτηκε από τα κρινοδάχτυλα και τα ζουμερά χείλη της Κωνσταντίνας. Μόνο αυτό το κορίτσι μπορεί πλέον να ανάψει φωτιές και να πυρπολήσει το λασπωμένο σκηνικό του ριάλιτι που φέτος κάνει ό,τι μπορεί προκειμένου να διαψεύσει τις προσδοκίες μας. Η Ντίνα λοιπόν είναι η γυναίκα που έκανε Ντορέττα Παπαδημητρίου και Σάσα Σταμάτη να μοιάζουν με παρουσιάστριες βοηθητικές μπροστά της. Το κορίτσι δεν πιάνεται, δεν υπάρχει.
Και μετά από όλα αυτά ήλθε η ώρα της αποχώρησης. Η Αγγελική Κοκαλίτσα φίλησε και αποχαιρέτησε τους συμπαίκτες της και οι άνδρες αυτής της χώρας μπόρεσαν να ξαπλώσουν ήρεμοι αφού μετά από τον τηλεοπτικό παραδειγματισμό καμία Ελληνίδα σύζυγος δεν τόλμησε να βγάλει άχνα χθες το βράδυ.
Σε μία πρωτοφανή κίνηση αλληλοϋποστήριξης το twitter γέμισε προτροπές και συμβουλές: «Παιδιά, αρχίστε να σβήνετε tweets, έρχεται και θα τα διαβάσει», «Πάω να σβήσω ό,τι έγραψα, φοβάμαι, επιστρέφει η Αγγελική» και άλλα παρόμοια. Η Κοκαλίτσα έρχεται, η Ντορέττα προετοιμάζεται με υπερεντατικά σε γιόγκα.