Το «Αγρίμι», το έργο που αφηγείται τη ζωή της Μαρίκας Κοτοπούλη, ανέβηκε στο Κηποθέατρο Παπάγου και στο τέλος της παράστασης ο Γιάννης Μποσταντζόγλου και η Δήμητρα Παπαδήμα, που υπογράφουν τη σκηνοθεσία και την ερμηνεία (η Δήμητρα Παπαδήμα έχει γράψει και το κείμενο), φωτογραφήθηκαν με την κόρη τους, Θαλασσινή, που επίσης ακολουθεί τα χνάρια τους στην υποκριτική. Ο Γιάννης Μποσταντζόγλου είναι γιος του ζωγράφου «Μποστ», οπότε μπορούμε να μιλάμε για μια οικογένεια με τρεις γενιές καλλιτεχνών.
Ιδιαίτερα γοητευτική η Δήμητρα Παπαδήμα σε ένα total black look με body con φόρεμα σε μίντι μήκος και ψηλοτάκουνα πέδιλα, που αποδεικνύει ότι μαύρο και ηλιοκαμμένη επιδερμίδα δεν είναι ασυμβίβαστα.
Η Θαλασσινή έχει πει για την απόφασή της να ασχοληθεί με την ηθοποιία: «Ήμουν αρνητική στο να ασχοληθώ με την υποκριτική. Δεν υπήρχε ποτέ τίποτα που να ήταν ο στόχος μου. Πήγα στη δημοσιογραφία και στην πορεία ενώ ήμουν στη Πάντειο άρχισα κάπως να το σκέφτομαι και αποφάσισα ότι αυτό είναι να κάνω. Ο μπαμπάς μου συγκινήθηκε. Και η μαμά χάρηκε, αλλά ήταν λίγο πιο επιφυλακτική. Και οι δύο είναι φοβερά υποστηρικτικοί».
Το έργο
Η Μαρίκα Κοτοπούλη, η μεγάλη ιέρεια του θεάτρου, η παθιασμένη, η ασυμβίβαστη, η ελεύθερη γυναίκα, περιοδεύει τους καλοκαιρινούς μήνες σε ανοιχτούς χώρους σε όλη την Ελλάδα. Και τα λέει όλα έξω από τα δόντια. Μιλάει για τον μεγάλο και παθιασμένο της έρωτα με το Ίωνα Δραγούμη, τις αδυναμίες της, τα πάθη της, αυτοσαρκάζεται, καταριέται, βρίζει, πάσχει.
Πιστός της συνεργάτης ο Μητσάκος (Δημήτρης Μυράτ) που δεν την αφήνει από το μάτι του παρά τα δώδεκα, μόλις, χρόνια του. Η Μαρίκα μένει γυμνή μπροστά στον ταραχώδη, αταίριαστο, ερωτά της για τον αριστοκράτη Ίωνα Δραγούμη. Εξαρτημένη για χρόνια από εκείνον και τη μορφίνη, αφήνεται σε μια παραζάλη από όργια και ουσίες, για να σωθεί από μια κοινωνία που την αμφισβητεί, αλλά κυρίως για να δραπετεύσει από τον εαυτό της.
Δες τη νέα φωτογραφία της οικογένειας Μποσταντζόγλου: